مراسم داوری و انتخاب ۱۰ جوان شایسته کشور در حوزه کسب‌و‌کار‌های خرد و تاثیرگذار برای معرفی به رویداد بین‌المللی جوان شایسته سال ۲۰۲۲ (TOYP)، در اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹ 03 May 2022
به گزارش تابناک کردستان؛ رییس مجمع جوانان کردستان در جمع ۱۰ جوان شایسته کارآفرین و الهام‌بخش ایران در سال ۲۰۲۲ انتخاب شد.

این مراسم از سوی اتاق بین‌الملل جوانان ایران و با همکاری مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران برپا شد و طی آن ۲۰ کارآفرین جوان از سراسر کشور که به مرحله نهایی معرفی به رویداد بین‌المللی TOYP ۲۰۲۲ راه یافته بودند، از سوی داورانی از اتاق بازرگانی تهران، وزارت ورزش و جوانان و جمعی از متخصصان حوزه‌های کارآفرینی و کسب‌و‌کار، مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت، ۱۰ جوان شایسته کارآفرین ایران برای معرفی به رویداد جهانی، انتخاب شدند.

افشین کلاهی عضو هیات نمایندگان اتاق تهران و رئیس مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان و سحر بنکدارپور، مدیر مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران در تیم داوری این رویداد حضور داشتند.

yektanet.com

در مراسم نهایی داوری معرفی جوان شایسته کارآفرین ایران، پس از جمع‌بندی آرای داوران، یاسین شریعتی رییس مجمع جوانان کردستان و نماینده تشکل‌های جوانان کشور با راهبری و تاسیس سرای کارآفرینی اجتماعی نایسر (پرجمعیت‌ترین ناحیه منفصل شهری کشور) در جمع ۱۰ جوان کارآفرین شایسته از ایران برای حضور در رویداد بین‌المللی جوان شایسته ۲۰۲۲ معرفی شد.

پوریا عالمی از تهران با کسب‌و‌کار «آی‌قصه»، سینا تقی‌زاده از تهران با شرکت «جاوید توس خراسان»، تارا حصاری از کرج با کسب‌و‌کار «هنرانه»، حسام سردارلو از خرمشهر و بنیان‌گذار «شتاب‌دهنده زرتک اروند»، امیر دارستانی فراهانی از تهران با شرکت «مبناپژوهان فناوری‌های نوین آتیه»، سید عرفان موسوی از اصفهان با شرکت «تعاونی کشت و صنعت گلپا لاله»، طیبه شاه‌ولی از بوشهر و بنیان‌گذار «کارخانه خورشاد»، سجاد اکبرپور از شیراز با شرکت «دانش‌بنیان سیما تجارت» و محمدمهدی مومن‌زاده از اصفهان با «گروه توسعه مالی مهر آیندگان» نیز در جمع جوانان کارآفرین شایسته از ایران حضور دارند.

رویداد بین‌المللی جوانان شایسته جهان، از سال ۱۹۸۳ و با هدف معرفی جوانان ۱۸ تا ۴۰ سال که بیشترین تاثیر را بر جامعه جهانی و کشور خود گذاشته‌اند، برگزار می‌شود. معیار اصلی انتخاب این افراد، پیش‌رو بودن آنان در توسعه فردی، تجارت، کارآفرینی، مسولیت‌های اجتماعی و همکاری‌های بین‌المللی است.



جوانان کارآفرین منتخب به رویداد بین‌المللی تویپ معرفی می‌شوند که با مشارکت ۱۲۵ کشور برگزار می‌شود و هر کشور می‌تواند ۱۰ جوان منتخب را اعلام کند. در نهایت نیز ۱۰ جوان از سوی داوران بین‌المللی در این رویداد به عنوان منتخب معرفی می‌شوند.



نتایج رسمی این رویداد در کنگره جهانی اتاق‌های بین‌الملل جوانان اعلام می‌شود که در سال جاری در هنگ‌کنگ برگزار می‌شود و منتخبان نیز برای حضور در این مراسم دعوت می‌شوند و علاوه بر گذراندن دوره‌های توانمندسازی می‌توانند به شبکه‌سازی با جوانان موفق سایر کشورها، سرمایه‌گذاران و... بپردازند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار