رئیس دستگاه قضایی استان کردستان خبر داد:
رئیس کل دادگستری استان کردستان از برگزاری ۱۲ جشن گلریزان در سراسر استان در ماه مبارک رمضان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: کردستانی‌های نوع دوست و خَیِّر با پرداخت بیش از ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان امسال در این جشن مشارکت داشتند.
کد خبر: ۱۰۴۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸ 08 May 2022
به گزارش تابناک کردستان، حجت الاسلام و المسلمین حسینی بیان داشت: در جشن‌های گلریزان امسال در بین شهرستان‌های استان، خیرین شهرستان سنندج با اهدای مبلغ ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و خیرین شهرستان مریوان با ۹۹۸ میلیون تومان بیشترین میزان مشارکت را در این کار خیر داشته اند.
رئیس کل دادگستری استان کردستان از مشارکت خیرین در این امر مبارک و پسندیده تقدیر کرد و افزود:خوشبختانه در جشن گلریزان رمضان امسال که در شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد، تعداد ۲۱ زندانی جرایم غیر عمد آزاد شدند و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.
حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در جشن گلریزان سال ۱۴۰۰ میزان کمک‌های مردمی جمع آوری شده توسط خیرین ۳ میلیارد تومان بوده است که در جشن گلریزان امسال خوشبختانه شاهد رشد بیش از ۵۰ درصدی این کمک‌ها بوده ایم.
وی افزود: همچنین در ماه مبارک رمضان امسال ۳۵ مورد بازدید مقامات قضایی استان از خانواده زندانیان صورت گرفت و در این راستا ۱۳۲۵ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۵۲۰ میلیون تومان به خانواده‌های زندانیان نیازمند اهدا شد.
رئیس دستگاه قضایی استان در پایان به نهاد‌های ارفاقی در راستای کاهش جمعیت کیفری زندانیان استان (طرح پایش) اشاره کرد و افزود: در این ایام مبارک به تعداد ۳۷۹ نفر از زندانیان سراسر استان مرخصی منجر به آزادی، اشتغال به کار، اعطای مرخصی پابند الکترونیک، تعلیق مجازات، عفو موردی، و ... اعطا شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار