حجت‌الاسلام تسخیری:
حجت الاسلام والمسلمین تسخیری گفت: در اوایل انقلاب اسلامی همه ما جمع قلیل بودیم اما در عین‌حال قوی و مقتدر و درکنار آن مظلوم بودیم .
کد خبر: ۱۰۴۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ 03 June 2022
به گزارش تابناک کردستان، حجت السلام والمسلمین حاج آقا تسخیری روز پنجشنبه در نشست دانشجویی تبیین گفتمان نه شرقی نه غربی امام خمینی (ره) و تاثیر آن در روابط بین المللی که با حضور فعالین بسیج دانشجویی استان کردستان برگزار شد اظهار داشت: در اوایل انقلاب اسلامی جمعی قلیل، اما قوی و مظلوم، اما مقتدر بودیم.
وی ادامه داد:در اوایل انفلاب گروه‌های ضد انقلاب در کردستان برای اینکه انقلاب رشد نکند دست به جنایت‌های غیر انسانی میزدند تا در دل مردم ترس ایجاد کنند، ولی امروزه بعد از جنگ و فشار و تورم اقتصادی مردم پای انقلاب ماندند.
وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی یک پدیده است موضوع منع کفر بود چراکه غربی‌ها صاحب این مملکت بودند و تمام اختیارات کشور را در دست داشتند.
وی با بیان اینکه در وصیت نامه امام خمینی که فرموده ان  نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان قرار بگیرند افزود: آن‌ها همین خیانت کنندگان به خدا و رسول خدا هستد.
وی افزود: لیبرال‌ها در طول انقلاب ضربه‌های زیادی به انقلاب زدند و راه نفوذ غربی‌ها را باز کردند.
وی ادامه داد: دشمن با جنگ رسانه‌ای به دنبال سیاه‌نمایی اوضاع کشور و ایجاد ناامیدی در بین مردم است که البته موفق به این کار نخواهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار