۱۴خرداد هر سال برای ملت مسلمان ما یاداور هجران جگرسوز پدر پیر ایران، مراد و رهبر فرزانه آن‌ها حضرت امام خمینی (ره) میباشد.
کد خبر: ۱۰۴۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷ 03 June 2022
به گزارش تابناک کردستان، نیمروز نیمه خرداد بود که رادیو جمهوری اسلامی خبر از رحلت جانگداز بنیانگذار بزرگترین انقلاب قرن داد، عالم دینی والامرتبه‌ای که با بهره مندی از بینش سیاسی عمیق خود مردم را به قیام علیه طاغوت و دست نشانده امپریالیسم واداشت و به دوران ۲۵۰۰ساله سلسله‌های پادشاهی در ایران خاتمه داد و برای نخستین بار نظام سیاسی متاثر از احکام الهی برپاساخت.
عارف بلند نظری که بر پایه تفکر "مردم سالاری دینی" نوع بدیعی از ساختار حکمرانی را به جهانیان ارائه داد و با خط بطلان کشیدن بر ایده‌های سکولار الهام بخش مسلمانان سراسر عالم برای طغیان علیه حکومت‌های طاغوتی شد.
حضرت امام خمینی (ره) با پی ریزی نهضتی که منجر به انقلاب شکوهمند اسلامی ۵۷شد نه تنها مردم ایران را از سیطره رژیم سفاک پهلوی رهایی بخشید
بلکه تمام نقشه‌های امپریالیسم و استعمار را در منطقه نقش برآب کرد.
ملت‌های مظلوم منطقه به تاسی از آرا حضرت امام (ره) که او را رهبر معنوی خود میدانستند و با الگوبرداری از شیوه‌های مبارزاتی انقلابیون ۵۷ به سازماندهی مسلمانان تحت ستم ایادی استکبار در منطقه پرداختند و امروز که هنوز پنجاه سال از پیروزی نهضت تحت زعامت امام (ره) نگذشته است شاهد زبونی و اضمحلال جریانات تحت حمایت امپریالیسم میباشیم. در آینده نزدیک با تحقق وعده صادق حضرت آیت الله خامنه‌ای نایب بر حق امام خمینی (ره) که همانا نابودی رژیم اشغالگر قدس میباشد آرزوی دیرینه امامین انقلاب که آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها باشد را جشن میگیریم.
تقریر صد‌ها مجلد کتاب برای وصف بزرگی و بیان جنبه‌های علمی، فقهی و سیاسی حضرت امام (ره) کفایت نمیکند چه رسد به چند سطر نگاشته شد به دست نگارنده که از درک ایام حضور امام بزرگوار امت بی نصیب بوده است.
مردم قدردان ایران پیر و جوان فارغ ار گرایش‌های سیاسی هر سال ۱۴خرداد برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری از اقصی نقاط کشور خود را به حرم بنیانگذار کبیر انقلاب میرسانند
تا علی رغم مشکلات اقتصادی که به واسطه‌ی تحریم‌های ظالمانه بر گرده آن‌ها سنگینی میکند وفاداری خود را به نظام قدس جمهوری اسلامی نشان دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار