جهاندار سالاری :
رییس جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی کردستان گفت: رحلت حضرت امام در اینجا یک تلنگر بزرگی است به دوستانی که مدیریتی را عهده دار می‌شوند و شده اند، اگر توان مدیریت را ندارند نظام جمهوری اسلامی و خدمت کردن به مردم را را رها کنند و اگر توانایی خدمت کردن به مردم را ندارند بهتر است کار راه به اهل کار بسپارند تا اوضاع روبه بهبودی برود.
کد خبر: ۱۰۴۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰ 03 June 2022
به گزارش تابناک کردستان، جهاندار سالاری رئیس حزب موتلفه و جبهه مردمی گام دوم انقلاب در استان کردستان اظهار داشت: ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی به درگاه جانشین به حق ایشان حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و امام زمان و مردم عزیز ایران، سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد را را تسلیت عرض میکنیم.

سالاری ادامه داد: باید در نظر داشته باشیم که در گام دوم انقلاب و چهل سال دوم انقلاب باید تغییر و تحولات اساسی ایجاد شود، به عنوان مثال ادارات بحث گام دوم انقلاب را درک کنند.

رئیس جبهه مردمی گام دوم انقلاب در استان کردستان بیان کرد: ما با وجود این چنین بنیان گذار انقلاب در آن ایام و بعد از رحلت ایشان و انتخاب جانشین به حق ایشان، تمامی مدیران ما باید همانند ایشان رفتار کنند همانگونه که رئیس جمهور انقلابی مان حجت الاسلام و المسلمین رییسی راه وروش این شخص بزرگ را در پیش گرفته اند.

جهاندار سالاری افزود: همچنین از رییس جمهور مردمی تقدیر و تشکر میکنیم به دلیل جراحی اقتصادی و بحث مردمی سازی یارانه که به درستی هرچه بیشتر این اقدامات صورت گرفت.

سالاری عنوان کرد: رحلت حضرت امام در اینجا یک تلنگر بزرگی است به دوستانی که مسئولیتی را عهده دار می‌شوند و شده اند، اگر توان مدیریت را ندارند نظام را رها کنند و اگر توانایی خدمت کردن به مردم را ندارند بهتر است کار راه به اهل کار بسپارند، زیرا که میبینیم بعضی از نا اهلان در مسند مدیریت چه استانی و چه کشوری قرار گرفته اند و جایگاه و منزلت و احترام مردم رعایت شود.

جهاندار سالاری اضافه کرد: جبهه مردمی گام دوم انقلاب یک راهی برای تکمیل شدن است و انشالله که این انقلاب به دست امام زمان سپرده شود، در قیام ۱۵ خرداد چه افرادی برای به دست آمدن این انقلاب شهید شدند، پس آیا باید به خون آن‌ها خیانت کرد؟

رییس جبهه مردمی گام دوم انقلاب خاطر نشان کرد: باید همه مردم و مسئولان و دوستان در کنار یکدیگر دست در دست هم نا عدالتی را برداریم و اوضاع اقتصادی را به نحو درست برای مردم عزیز حل کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار