(بخش سوم و پایانی)
با گذشت بیش از سه دهه از هجرت ابدی حضرت امام (ره) بر همه دوستداران انقلاب ثابت شده است که در آن روز تاریخی شایسته ترین فرد برای جانشینی امام(ره) انتخاب شد, حتی منتقدان ایشان و بالاتر از آن دشمنان ایران و انقڶاب نیز در موارد متعدد بر فراست و کیاست ایشان تاکید داشتەاند.
کد خبر: ۱۰۴۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ 08 June 2022
به گزارش تابناک کردستان ، وجه بارز رهبری مقام رهبری ایستادگی ایشان بر آرمانهای مترقی انقلاب اسلامی و جلوگیری از انحراف و تحریف آنها در دورەهای مختلف است, هرگاه شاهد تخطی از آرمانهای انقلاب بوده باشند مانع آن شدەاند حتی اگر برایشان هزینەای ایجاد کرده باشد.
نحوه سیاست ورزی ایشان به گونەای بودە که نه تنها مردم ایران بلکه مظلومان و مستضعفان در اقصی نقاط دنیا خود را مرید و مقلد ایشان میدانند.
استکبار ستیزی و حمایت از مظلومان و مسلمانان سراسر عالم که از ستونهای آرمان انقلاب اسلامیست همواره مورد تاکید موکد ایشان بوده است و به لطف و نصرت الهی و تلاشهای رزمندگان جان بر کف سپاه اسلام در جبهه مقاومت پوره استکبار در منطقه غرب آسیا به خاک مالیده شده و همگان با قلبی مطمئن منتظر تحقق وعده صادق ایشان یعنی نابودی رژیم جعلی صهیونیستی میباشیم.
استفاده هنرمندانه از نیروهای سیاسی کشور فارغ از جناح بندیهای رایج , چهره ای فراجناحی از ایشان پدید آورده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار