مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کردستان در نشستی با سرپرست اداره کل صنعت، معدن تجارت استان کردستان به بررسی زمینه های همکاری مشترک و پی گیری جهت نیاز سنجی آموزشی به منظور آموزشهای مورد نیاز پرداختند.
کد خبر: ۱۰۴۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 08 June 2022
 به گزارش تابناک کردستان ، فردین وکیلی گفت: دغدغه سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور، آموزش مستمر و با کیفیت و نیز تربیت نیروی متخصص در جامعه و ارائه آموزش‌های مهارتی به اقشار جامعه است که در این راستا آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه ای با رویکرد کارآفرینانه به دنبال ایجاد و توسعه اشتغال پایدار است.

وکیلی گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی و بروز را از برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور عنوان کرد و افزود: از آنجا که نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه هر سازمان است در این راستای آموزش های فنی و حرفه‌ای با ارائه آموزش‌های مهارتی به نیروی انسانی می‌تواند نقش مهمی در تولید نیروی ماهر و خلاق در برآوردن نیاز بازار و صنعت با ارائه آموزش‌های تقاضا محور و بر اساس نیاز جامعه، استاندارد و منطبق با آموزش‌های روز داشته باشد.

در پایان : طرفین ضمن اشاره بر لزوم توسعه آموزش های مهارتی در جهت توانمندسازی جامعه هدف، بر تداوم همکاری های مشترک  تاکید کردند.   
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار