محمود الله مرادی:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: امروز دشمن به این باور رسیده که نمی‌تواند از راه نظامی به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند و به همین دلیل جنگ ترکیبی همه‌جانبه را بر علیه ایران را آغاز کرده است.
کد خبر: ۱۰۵۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۹ 14 June 2022
به گزارش تابناک کردستان، محمود الله‌مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان اظهار داشت: امام خمینی (ره) حقیقتا زنجیر‌های بردگی را در ایران پاره و نشاط عمومی را در بین مسلمانان جهان جاری و ساری کرد، نظارت بر عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی به این دلیل بر دوش ستاد امر به معروف و نهی از منکر گذاشته شده است، چون کاری ایجابی است و کار سلبی در آن وجود ندارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بیان کرد: جوانانی که در کشور ایران حضور دارند فرزندان و پرورش یافته انقلاب هستند، اما متاسفانه دشمنان انقلاب در جبهه‌های مختلف وارد جنگ با کشور ما به‌ویژه در حوزه‌های اجتماعی و خانواده‌ها شده‌اند و این هوشیاری ارکان مختلف جامعه را می‌طلبد.

دبیر ستاد امر به معروف کردستان ذکر کرد: نظام جمهوری اسلامی به پشتوانه مردمی که دارد، هر روز قدرتمند‌تر می‌شود و عفاف و حجاب امروز اهمیت ویژه‌ای در سطح جامعه پیدا کرده و همه مردم ما به این فریضه الهی باور داشته و آن را رعایت می‌کنند.

محمود الله‌مرادی بیان کرد: امروز دشمن به این باور رسیده که نمی‌تواند از راه نظامی به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند و به همین دلیل جنگ ترکیبی همه‌جانبه را بر علیه ایران را آغاز کرده است، همچنین حمایت از مجموعه دولت در این حرکت اقتصادی بزرگ که منجر به قطع دست مفسدان اقتصادی خواهد شد از وظایفی است که بر عهده ما قرار دارد، بنابراین باید همه ما از این امر به عنوان یک معروف بزرگ حمایت کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به نام گذاری قرارگاه ۲۱ تیر خاطر نشان کرد: باید با ارشاد جمعیت یک یا دو درصدی که در دستگاه‌های مختلف کمتر عفاف و حجاب را رعایت کنند به صورت ارشادی برخورد شود و انتظار داریم که خبرنگاران و اصحاب رسانه که همیشه یاور ستاد امر به معروف بوده‌اند در اجرای قرارگاه ۲۱ تیر پیش‌گام و یاور ستار امر به معروف و نهی از منکر باشند لذا عدالت در قضاوت امری بسیار مهم است.

الله مرادی ادامه داد: هرحرکت ارزشی که در کشور انجام می‌شود دشمنان یک فضا سازی علیه آن انجام خواهند داد، خبرنگاران و اصحاب رسانه باید حامی یکدیگر باشند ولو اینکه ظاهرا با یکدیگر در مورد مسائلی اختلاف نظر داشته باشند، اما مهم این است که باطن یک هدف عالی که اعتلای نظام جمهوری اسلامی است را دنبال کنند لذا بهترین کار رسانه امر به معروف است.

در ادامه این نشست جعفر عبدالملکی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان نیز بیان کرد: اهمیت کار رسانه در استان کردستان حیاتی‌تر از سایر استان‌هاست و مسئولان باید بیشتر متوجه حمایت از رسانه در استان باشند و هیچ چیز غیر از تعهد انقلابی، خبرنگار را در استان کردستان نگه نمی‌دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کردستان ادامه داد: یکی از تکنیک‌های عملیات روانی دشمن علیه جامعه در کردستان توسل به مارپیچ سکوت است و یکی از حوزه‌هایی که دشمن در استان کردستان بر آن توجه خاصی دارد بحث حجاب است، در کار رسانه باید همگرا باشیم و با تقویت این جبهه فرهنگی در برابر حیله دشمنان ایستادگی کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار