آزاد سهرابی:
آزاد سهرابی مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی محلات کانی کوزله و آساوله گفت: در مدت یک ماه گذشته شهرداری سنندج توجه خاصی به منطقه کانی کوزله داشته و این جای بسی خوشحالی است.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ 16 June 2022
به گزارش تابناک کردستان، آزاد سهرابی مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی محلات کانی کوزله و آساوله اظهار داش: با پیگیری‌های دفتر تسهیلگری و پای کار بودن شهرداری بخصوص جناب مهندس رشیدی مشکلات محله شناسایی و روز به روز در حال حل شدن می‌باشد.
وی خاطر نشان کرد: در مدت یک ماه گذشته و با حمایت شهرداری سنندج ۲۷۰ متر از کوچه‌ها و معابر سطح محله کانی کوزله با تصاویر جذاب در راستای افزایش نشاط اجتماعی نقاشی شده است.
سهرابی یادآور شد: تمامی معابر و کوچه‌های دارای مشکل کانی کوزله شناسایی شده و با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته به امید خدا تا پایان تابستان بسیاری از این کوچه‌ها ساماندهی خواهند شد.
وی افزود: حضور جناب مهندس سیدانور رشیدی به عنوان شهردار شهر فرهنگی سنندج و با توجه به بومی بودن ایشان و شناخت کافی از مشکلات محلات حاشیه و آسیب خیز بودن آن بخصوص کانی کوزله نشان از آینده‌ای روشن برای سنندجی آباد را نوید خواهد داد.
آزاد سهرابی در خاتمه عنوان نمود: جا دارد از زحمات و تلاش‌های جناب مهندس اصغری مدیر عامل سازمان سیما و منظر شهرداری سنندج و همچنین مهندس رفیق دوست شهردار منطقه ۲ نیز کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار