مدیرعامل بانک رفاه خبر داد :
نشست‌ مشترک شورای عفاف و حجاب بانک رفاه کارگران با نمایندگان ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر کشور، برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳ 21 June 2022
به گزارش تابناک کردستان، دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در این نشست که در محل این بانک و باهدف تبیین و تشریح طرح جامع عفاف و حجاب برگزار شد، برخی از مهم‌ترین اقدامات اجرایی و برنامه‌های توسعه‌ای در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را تشریح کرد و گفت: جامعه هدف بانک رفاه در این حوزه شامل مخاطب داخلی (همکاران) و بیرونی (مشتریان) می‌شود و سعی کرده‌ایم از ابزار‌های مختلف متناسب با روحیات و ادبیات هر گروه، در راستای تحقق اهداف موردنظر بهره ببریم.

وی از آمادگی بانک رفاه کارگران به‌منظور حمایت از طرح جامع عفاف و حجاب خبر داد و گفت: در هر بخش از اجرای طرح که نیاز به حمایت باشد، آمادگی داریم به سهم خود هزینه کنیم.



دکتر للـه‌گانی به نقش فضای مجازی در زمینه اجرای طرح مذکور اشاره کرد و گفت: شبکه‌های اجتماعی این ظرفیت را دارند تا در سریع‌ترین زمان پیام را به مخاطب برسانند؛ صرفاً باید محتوای مناسب و متناسب با جامعه هدف تولید شود. در این زمینه (تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی) نیز می‌توانیم به سهم خود همیار ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر باشیم.

وی تصریح کرد: بانک رفاه کارگران وظیفه خود می‌داند در راستای تحقق اهداف طرح جامع عفاف و حجاب به سهم خود از متولیان امر حمایت کند.

حجت‌الاسلام احمدی نماینده ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر کشور نیز در سخنانی در این نشست از بانک رفاه کارگران به‌عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در زمینه عفاف و حجاب نام برد و گفت: توجه بانک رفاه به این مهم ناشی از نگاه وظیفه‌شناسی و مسئولیت‌پذیری است که در لایه‌های مختلف این بانک ساری و جاری است.

حجت‌الاسلام احمدی بابیان اینکه، برای تحقق اهداف طرح جامع عفاف و حجاب باید فرهنگ‌سازی مناسب انجام شود، خاطرنشان ساخت: بانک رفاه کارگران می‌تواند همیار ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در راستای این فرهنگ‌سازی باشد. بستر‌های اطلاع‌رسانی بانک می‌تواند ابزار قدرتمندی برای این منظور باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار