کد خبر: ۱۰۵۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶ 16 July 2022

دومین همایش سراسری و کشوری حزب همت برگزار شد

دومین همایش سراسری و کشوری حزب همت در استان کردستان، شهرستان سنندج با شعار (رهبری -مردم -اخلاق) به ریاست سید احمد نبوی دبیر کل حزب همت و فرزاد مرادی رئیس حزب همت استان کردستان برگزار شد.
به گزارش تابناک از کردستان، دومین همایش سراسری و کشوری حزب همت در استان کردستان، شهرستان سنندج با شعار (رهبری- مردم -اخلاق) در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان به ریاست سید احمد نبوی دبیر کل حزب همت و فرزاد مرادی رئیس حزب همت استان کردستان روز پنج شنبه تاریخ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ باحضور مسوولان حزب همت و اعضای محترم استان‌ها و شهرستان‌ها و اعضای شورای مرکزی برگزار شد.
فرزاد مرادی رییس حزب همت استان کردستان در ابتدای این همایش اظهار داشت: حزب تحول خواه و همدلی همت در راستای منویات مقام معظم رهبری و جهاد تبیین به صورت جدی جهت مطالبه گری و خواسته‌ها در جهت خدمت صادقانه به هم وطنان پای کار آمده است.
مرادی با اشاره به حضور پر رنگ و همیشگی مردم کردستان در تمامی صحنه‌های سیاسی و اجتماعی در کشور افزود: کرد‌ها در طول تاریخ ایران زمین ثابت کرده اند که وطن پرستی و دفاع از وطن تا چه حد برایشان مهم و ارزشمند است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از سید ابراهیم ریسی، ریس جمهور کشور و هیات همراه، اسماعیل زارعی کوشا استاندار پر تلاش کردستان و مجموعه استانداری و حضور پر رنگ مردم کردستان در استقبال از رییس جمهور، در سفر به کردستان گفت: طبق مصوبات مطرح شده قطعا این سفر جدا از بحث معنوی، از لحاظ گسترش توسعه استان و پیشرفت‌های اقتصادی، خیر و برکت زیادی برای مردم کردستان در تمامی عرصه‌ها به دنبال خواهد داشت.
مرادی همچنین با ارایه لیست مشکلات اقتصادی در استان، بحث کولبری، بی کاری و… خواستار مطالبه گری مسوولان حزب همت در استان و پیگیری جدی آن از سوی مسوولان کشوری شد.
«دبیر کل حزب همت: در حزب همت ما اصلاح طلب و اصولگرا نداریم، همه در یک راستا وبا یک هدف واحد خدمت می‌کنیم»
سید احمد نبوی دبیر کل حزب همت نیز در این همایش ضمن تاکید بر اینکه در حزب همت ما اصلاح طلب و اصولگرا نداریم و همه در یک راستا و با یک هدف واحد در یک کشور خدمت می‌کنیم اظهار داشت: ما با تمام توان و قدرت خود در حزب همت پشت دولت و پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده ایم و خواهیم ایستاد و این یک وظیفه است که باید بدون هیچ گونه تبعیض و جناح بازی قومی، مذهبی و جریانات سیاسی صورت بگیرد.
وی گفت: حزب همت با شعار و عملکرد یک حزب واحد جدا از هر فرقه و گروهی، بشدت با بحث اصولگرایی و اصلاح طلبی مخالف است، چرا که هدف و اساس اصلی این حزب بر پایه نظام واحد و مقدس جمهوری اسلامی ایران بنا نهاده شده و از هرگونه تشکیل گروهی و تفرقه افکنی مذهبی، سیاسی و اجتماعی و اختلاف سطحی امروزی کاملا به دور است.
نبوی با ابراز نگرانی از اینکه مردم کشور ما دیگر از شعار دادن و فضای اصلاح طلبی و اصولگرایی خسته شده اند گفت: شرایط کنونی کشور ما زمان عملکرد و همگرایی و واحد بودن یک تفکر انقلابی واسلامی را می‌طلبد نه جناح بازی و مخالفت‌های پوچ و دشمن شاد.
دبیر کل حزب همت افزود: ما مکلف هستیم به عنوان مسوول و اعضای حزب همت باید در مقابل تمامی مشکلات کشورمان صادقانه تلاش کنیم و در جهت رفع آن به مردم پاسخگو باشیم.
سید احمد نبوی در خصوص سیاست‌های حزب و چگونگی ورود اعضا به انتخابات مجلس در آینده افزود: حزب همت در صدد آن است تا در انتخابات مجلس در آینده، از هر کدام از استان‌های کشور با انتخاب مسوولان حزب همت و اعضای آن، یک نماینده را به مجلس معرفی کند، و ماهم با تمام توان و قوای خود مسوول انتخاب شده را زیر نظر می‌گیریم تا آنچه که در
قرآن و قانون مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه مسولان است را ادا کند، زیرا که در غیر این صورت و به هیچ وجه، حزب همت از هیچ مسئولی هیچ گونه کج خدمتی، کم کاری و خدایی نکرده مواردی مانند اختلاس و… را نخواهد پذیرفت و بصورت جدی و قاطعانه در جهت برکناری، با او برخورد می‌کنیم.
در ادامه این همایش حاضرین در جلسه نسبت به معرفی و گزارش مطالبات مناطق خود اقدام نمودند که مقرر گردید گزارش کامل گفتگو‌ها در قالب پیگیری‌های فوری حزب قرار گیرد.
«استاندار کردستان: افتتاح پروژه‌ها باید در راستای نیاز‌های مردم این استان قرار بگیرد:»
اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان نیز ضمن تشکر از فرزاد مرادی رییس حزب همت کردستان، مسئولین کشوری و استانی حزب همت و تمامی اعضا در این همایش گفت: امیدواریم حزب وزین و ولایی همت در راستای خدمت به مردم عزیز کشور واستان کردستان منشا خیر و برکات و تاثیر گزاری واقع گردد.
استاندار کردستان با اشاره به ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: مجموعه‌ها و تشکل‌هایی که در قالب دولت و ملت و امثال حزب همت شکل می‌گیرند، همه در راستای یک اهداف و آرمان ملی تلاش می‌کنند، زیرا که بر اساس نظام اداری و چهار چوب قانون اساسی طراحی و تالیف شده و فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه اگر حزب همت در راستای یک هدف متعالی و خدمت به مردم تلاش کند، افزود: ما باید در مرحله اول توحید را بدرستی بشناسیم و اگر در راستای توحید حرکت کنیم، قطعا مشکلات خاصی در کشور باقی نخواهد ماند، و اگر امروز مشکلاتی در جامعه بشری وجود دارد، مشکل از نبود توحید است، چرا که اگر باورمان در راستای هدف متعالی باشد، دیگر مشکل خاصی وجود ندارد.
زارعی کوشا گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تمام قوا بر اساس یک اهداف مشترک و واحد بنا شده، بنابر این اگر امروز خللی در اهداف واحد هر کدام از حزب‌ها و موارد مشابه باشد قطعا از اساس هدف اصلی خود که هدف متعالی ست، دور خواهیم شد.
وی با اشاره به فرمایش و تاکیدات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت (آیت الله خامنه ای) در ارتباط با موضوع وحدت و یکپارچگی افزودند: مقوله وحدت بسیار آسان است، چرا که اگر ما هر کدام در هر مسولیتی وظیفه خود را بدرستی انجام بدهیم موفق می‌شویم.
زارعی کوشا گفت: شرایط کنونی کشور ما در دولت سیزدهم شرایط بسیار دشواریست، چرا که این دولت در یک شرایط بسیار سخت و بحرانی متولی شد و با تمام توان خود با شعار و عملکرد دولت مردمی و انقلابی پای کار آمد.
وی افزود در پایان دولت قبلی اعتماد مردم به قوه مجریه در پایین‌ترین سطح ممکن قرار گرفته بود و زمانی این دولت تحویل داده شد که نود میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده در خزانه داری کشور منتظر نقدینگی بود، و کل ارز ترجیحی که در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ پیش بینی و مصوب شده بود، در چهار ماهه اول سال مصرف شد، و دولت سیزدهم در ابتدای شروع فعالیت خود اعتبار خاصی برای ارز ترجیحی نداشت، اما با تمام توان، مشکلات و برخی مخالفت‌ها برنامه ریزی‌های دقیق و درست و دشواری صورت گرفت، البته ما هم منکر و مدعی عدم ضعف و هیچ گونه چالش‌هایی در بدنه دولت نیستیم چرا که این دولت در زمان شروع فعالیت خود در مرز‌های بحران زیادی قرار گرفته بود.
استاندار کردستان با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم حرکت‌های مردمی خوبی صورت گرفته است گفت: استان کردستان می‌تواند موقعیت بسیار خوبی در جهت پیشرفت و توسعه کشور باشد چرا که از منابع انسانی و پتانسیل‌های خدادای و طبیعی مانند: آب و خاک، فرهنگ هنر و آیین‌های سنتی در جهت جذب گردشگری و توسعه اقتصادی بسیار بالایی برخوردار است.
وی افزود: در دولت‌های گذشته هفت سد آبی در این استان با هزینه‌ها و اعتبارات کلانی افتتاح و به بهره برداری رسیده بود، اما مردم این استان از یک قطره مصرف آب آن‌ها محروم بودند، و ما در تلاشیم که اگر پروژه‌هایی در راستای پیشرفت، توسعه، نیاز‌ها و اولویت‌های مردم این استان قرار نگیرد، به هیچ عنوان اعتبار و افتتاح نمایشی برای آن در نظر نخواهیم گرفت.
زیرا که در هر زمانی باید پاسخگو باشیم که اعتبار فلان پروژه را کجا و برای چه اهدافی هزینه کرده‌ایم و این یک مسئولیت بسیار سنگینی است که باید به درستی به آن عمل کنیم.
وی در پایان گفت: سفر رییس جمهور به کرستان بسیار سفر پر خیر و برکتی برای این استان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار