فرماندار بانه بر لزوم بازگویی رشادت‌های شهدا، ایثارگران، رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس برای نسل جوان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ 21 September 2022

به گزارش تابناک کردستان، کمال خدری روز چهارشنبه در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان و بازنشستگان عرصه جهاد و مقاومت شهرستان بانه اظهار داشت: دفاع مقدس صحنه ای از رشادت ها، فداکاری ها و از خودگذشتگی ها در راستای حفظ آرمان ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس گنجینه های ارزشمندی هستند که برای دفاع از میهن اسلامی از جان خویش گذشتند؛ بنابراین هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا از مجاهدت‌های ایثارگران و پیشکسوتان تجلیل به عمل آید و همواره باید قدردان جانفشانی آنها باشیم.

سرهنگ پاسدار امیر عباس امری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بانه نیز با بیان اینکه خداوند متعال پاداش را به کسانی که در راه خدا جهاد کنند وعده داده است، افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس جوانی خود را با پشتوانه خداوند متعال در راه جهاد و در جبهه های نبرد، گذاشته اند تا ما امروز شاهد سربلندی و عزت و افتخار ایران اسلامی باشیم.

سرهنگ رسول کرمی فرمانده انتظامی بانه هم گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه ای عظیم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و آنان نمونه بارز مجاهدت، مقاومت و شناسنامه آن ایام سخت هستند که همواره باید مورد تقدیر و تجلیل واقع شوند.

از ۳۱ شهریور تا ششم مهر ماه به هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار