سنندج- استاندار کردستان گفت: بر خلاف ادعای گروهک های ضد انقلاب و بدخواهان هم اکنون ایران اسلامی در اوج اقتدار و قدرت بازدارندگی است.
کد خبر: ۱۰۶۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳ 22 September 2022

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در مراسم رژه نیروهای نمونه مسلح استان کردستان در سنندج اظهار کرد: خطاب به کسانی هنوز در خواب تحقق اهداف شوم خود هستند و گروهک‌ها و عناصر زبون و مزدوری که در طول ۴۰ سال در خدمت اهداف دشمنان بودند، عرض می‌کنم که ایران اسلامی در اوج اقتدار و قدرت بازدارندگی است.

وی افزود: دشمنان و عناصر مزدور آنان گمان نکنند که اگر امروز نسبت به احساسات جوانان و نوجوانان در مقاطع مختلف، خویشتنداری می‌شود، به معنای عقب نشینی از آرمان هاست.

استاندار کردستان تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی آماده دفاع همه جانبه از ملت و آسایش مردم هستند.

زارعی کوشا افزود: رژیم بعث با حمایت قدرت‌های استکباری به زعم باطل خود می‌خواست شعله انقلاب اسلامی را خاموش کند اما ایثارگری رزمندگان و مقاومت ملت ایران، اجازه نداد یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست بیگانگان بیافتد.

وی خاطرنشان کرد: خواسته دشمن در دفاع مقدس نه تنها محقق نشد بلکه این دوران تبدیل به نقطه قوت کشورمان شد.

استاندار کردستان تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه عظیم و ارزشمند ایران اسلامی است و این جنگ نابرابر، داشته‌های ارزنده کشورمان را که شاید برخی به آن واقف نبودند نمایان ساخت.

زارعی کوشا افزود: گرامیداشت دفاع مقدس بزرگداشت همه ارزش‌ها و رشادت‌های جوانان و نوجوانانی است که با عزم راسخ و اعتقاد به خداوند متعال، در میدان نبرد حق علیه باطل حاضر شدند و برای کشور افتخار آفریدند لذا باید این ایام همواره گرامی داشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار