سنندج- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروهای مسلح کشور به درجه‌ای از آمادگی، خودکفایی و بازدارندگی رسیده‌اند که هیچ کشوری جرأت تعرض به کشورمان را ندارد.
کد خبر: ۱۰۶۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ 22 September 2022

به گزارش تابناک کردستان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز پنجشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کردستان در سنندج اظهار داشت: نیروهای مسلح کشورمان برخلاف کشورهای منطقه که به انبار مهمات و سلاح آمریکا تبدیل شده‌اند آنچه را که نیاز داشته باشند خود تولید می‌کنند که نشان از توانمندی و بالندگی این نیروها است.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی به درجه‌ای از آمادگی، خودکفایی و بازدارندگی رسیده‌اند که هیچ کشوری جرأت تعرض به کشورمان را ندارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نیروهای مسلح کشورمان در در رهبری نیروها، مشروعیت آنان و مأموریتشان، با نیروهای مسلح دیگر کشورها تفاوت دارند چون فرماندهی نیروهای مسلح ایران از رهبری با مشروعیت الهی برخوردار است.

امیر سرتیپ حیدری بیان کرد: زمانی استکبار جهانی، فکر حمله به کشورمان را داشت اما امروز به واسطه آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی، وجود اتحاد و همبستگی بین مردم و رهبری فرزانه، نه تنها جرأت تعرض به خاک ایران را ندارد، بلکه تحت تعقیب نیروهای مسلح کشورمان، روز به روز از منطقه فاصله می‌گیرد.

وی افزود: همه ما وارث اقتدار و عزت شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هستیم و امروز مکلفیم پرچمی را که از دست شهدا گرفته‌ایم، با دادن جان و سر به همرزمان خود تقدیم و از تمامیت ارضی کشور و ولایت فقیه دفاع کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: ایران اسلامی به واسطه امامت امت و رهبری بی بدیل رهبر معظم انقلاب که تا این لحظه پشتیبان خوب و بی نظیری برای هدایت جامعه بوده، در اوج اقتدار و عزت به سر می‌برد.

سرتیپ حیدری اظهار داشت: صدام جنایتکار به عنوان مدیر اجرایی برنامه‌های ابرقدرت شرق و غرب و ۴۳ کشور، قصد ساقط کردن نظام اسلامی را داشت که در همان چند ماه اول جنگ تحمیلی، شکست خورد.

وی افزود: مکتب اسلام، امامت امت و رهبری خردمندانه امام راحل و همراهی ملت ایران سه عامل پیروزی ایران در مقابل رژیم بعث عراق بود.

سرتیپ حیدری خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم راه را گم نکنیم باید به شهدا اقتدا کرده و پشت سر ولایت فقیه که نماد مجسم صراط مستقیم است، حرکت کنیم.

در ادامه این مراسم یگان‌های نمونه نیروهای مسلح استان کردستان از مقابل جایگاه رژه رفتند و توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار