از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل آخرین وضعیت بیماران کرونایی در مازندران اعلام شد
کد خبر: ۱۰۶۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱ 25 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، در شبانه روز گذشته ۲۷ بیمار تازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و ۲۳ بیمار کرونایی مرخص شدند.

مجموع بیماران مبتلا به کرونا ویروس بستری در مراکز درمانی مازندران به ۷۶ نفر رسید که از این تعداد ۲۴ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در این مدت موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان به ثبت نرسید.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران: تکرار روز بدون فوتی کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۲۲ نفر ترخیص شدند.

دکتر فرهاد غلامی با اشاره به ثبت روز بدون فوتی کرونایی در این مدت، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۶۸ نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار ۲۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رییس دانشگاه‌ علوم پزشکی مازندران بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک به ویژه در محیط بسته و تکمیل دوره واکسیناسیون تاکید کرد.

دانشگاه علوم پزشکی بابل: روز صفر مرگ کرونایی

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به اینکه ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید بیمار مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه ثبت شد گفت: در این مدت یک بیمار کرونایی با بهبودی نسبی مرخص شد.

دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی با بیان اینکه اکنون ۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: از این تعداد ۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی بستری اند.

او گفت: شبانه روز گذشته، موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار