مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای؛
فردین وکیلی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در دیدار با هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش این استان با تاکید بر اهمیت بحث ارائه آموزش‌های مهارتی به دانش آموزان استان گفت: مهارت آموزی به دانش آموزان کردستانی امری مبارک است که تلفیق آموزش‌های تئوری با آموزش‌های مهارتی نقطه عطفی را در آینده شغلی دانش آموزان کردستانی ایجاد خواهد کرد .
کد خبر: ۱۰۷۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ 05 October 2022

 

به گزارش تابناک کردستان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان؛ فردین وکیلی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در دیدار با هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش این استان با تاکید بر اهمیت بحث ارائه آموزش‌های مهارتی به دانش آموزان استان گفت: مهارت آموزی به دانش آموزان کردستانی امری مبارک است که تلفیق آموزش‌های تئوری با آموزش‌های مهارتی نقطه عطفی را در آینده شغلی دانش آموزان کردستانی ایجاد خواهد کرد .
وکیلی بیان داشت: یکی از چالش‌های اداری در سیستم اداری کشور جزیره‌ای عمل کردن است که برای رفع این چالش تعامل و همگرایی می‌تواند علاوه بر جلوگیری از موازی کاری، کیفیت ارائه خدمت را بهبود بخشد.
وی بروزرسانی تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان در راستای توسعه بیش از پیش سطح همکاری‌های دوجانبه از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای توسعه سطح همکاری‌های دو جانبه عنوان کرد و گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان آمادگی خود را جهت ارائه آموزش های مهارتی به دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی بویژه هنرستان های سطح استان را اعلام می نماید .
در ادامه هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان نیز پیوند آموزش های تئوری و زندگی با تأکید بر ارائه آموزش‌های مهارتی به دانش آموزان استان کردستان را یکی از راهکار‌های این اداره کل برشمرد و گفت: این اقدام می‌تواند علاوه بر ایجاد دانایی، توانایی و امید را در این افراد ایجاد نماید.
ناظمی جلال اظهار داشت: تجربه نشان می دهد بهره گیری از امکانات و ظرفیت های موجود در سطح مراکز آموزش فنی و حرفه ای توانسته است سهم بسزایی را در ارتقاء سطح مهارتی دانش آموزان ایجاد نماید .
در پایان مدیرکل کل آموزش و پرورش استان کردستان توزیع مناسب استانی جهت بهره برداری کلیه دانش آموزان از آموزش های مهارتی در سراسر استان از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان را تنها در گرو همکاری مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سطح استان ذکر کرد و گفت: با توجه به وجود کارگاه‌های آموزشی مجهز و بروز و استفاده از مربیان مجرب و توانمند توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان موفقیت در این طرح با همکاری دو جانبه طرفین میسر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار