استاندار کردستان:
استاندار کردستان گفت: از آغاز نهضت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب تا به امروز، آنچه که موجب استحکام بیشتر نظام و اتحاد وانسجام مردم بوده خون شهیدان است .
کد خبر: ۱۰۷۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳ 10 October 2022

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم تشییع پاسدار شهید غلامرضا بامدی که در آشوب‌های دیروز سنندج به شهادت رسید، اظهار داشت: در مکتب حضرت امام خمینی(ره) و در تجربه چهار دهه از انقلاب اسلامی آموخته ایم که شهیدان مایه ماندگاری و دوام نظام اسلامی و انقلاب و ستونهای مستحکم آن هستند .

وی افزود: شهادت پاسدار دلاور، جوان عزیز، خوشرو، محبوب و جهادگر بسیجی شهید غلامرضا بامدی که عمر کوتاه خود را در راه خدمت به مردم، محرومیت زدایی و کار و جهاد و تلاش بی منت به مردم سپری کرد به محضر پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری و خانواده داغدیده وی تبریک و تسلیت عرض می کنم .

استاندار کردستان با بیان اینکه با همه افتخار شهدای عزیزمان را تقدیم میهن اسلامی و خدمت به مردم و پایداری کلمه الله و نظام اسلامی می کنیم ، تاکید کرد: مردم کردستان به خوبی خادمانی همچون شهید بامدی‌ها را می شناسند که بدون منت هرجا نیاز به محرومیت زادیی بود ، لباس خاکی خدمت به تن کرده و در دوره افتاده ترین مناطق خدمت کردند و هر جا هم که باید از امنیت مردم دفاع می کردند ، لباس سربازی انقلاب برتن و از مردم دفاع کردند .

زارعی کوشا اضافه کرد: این مردم فراموش نکرده اند که مردم کرد در کردستان آذربایجان کرمانشاه و حتی عراق روزی که نیازمند کمک بودند گروهکهای زبون در لانه های خود مخفی شده و این پاسداران امام خامنه ای عزیز بودند که به فرماندهی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، مردم را از ایزدی تا مسلمان و از کرد تا ترکمن از محاصره وحوش د اعش نجات دادند.

وی افزود: امروز به دشمنانی که به زعم باطل خود بهانه ای به دست آورده و فکر می کنند با اقدامات کور و کشته سازی از بین مردم بی گناه و حمله مسلحانه به نیروهای بسیجی و سپاهی و انتظامی که بدون سلا ح برای دفاع از جان و مال مردم بسیج شده اند اعلام می کنیم: همانطور که تاکنون غلطی نکرده اند از این پس نیز غلطی نخواهند کرد.

استاندار کردستان خطاب به استکبار جهانی و ایادی آن نیز هشدارد داد که استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی کودک کش و رژیم منحوش سرسپرده و بی آبروی سعودی بدانند که با کشتن فرزندان ما نه تنها خللی در صفوف متحد مردم و وحدت دشمن کوب و دشمن شکن شیعه و سنی در کردستان ایجاد نخواهید کرد بلکه این خونهای پاک موجب اتحاد و برادری بیشتر خواهد شد .

وی گفت: در آغازین روز هفته وحدت و روز میلاد پیامبر مهربانی ها به روایت اهل سنت، کرد ، غیرکرد ، شیعه و سنی برای تشییع این فرزند رشید و برای رشادت و مهربانی و مظلومیت او اشک می ریزند و واقعیت کردستان را فریاد می زنند.

استاندار کردستان تاکید کرد: با خون همه شهدا میثاق می بندیم که تا آخرین قطره خون از آرمان شهدا دفاع می کنیم و جان خود را با افتخار برای سربلندی نظام و مقام معظم رهبری تقدیم خواهیم کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار