سنندج- یکی از روایتگران دفاع مقدس خواستار مأنوس شدن نسل جوان با آموزه های قرآنی و مبانی هویت بخش اسلامی شد تا دشمنان نتوانند افکار آتیه سازان جامعه را به نفع خود تسخیر کنند.
کد خبر: ۱۰۷۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶ 19 October 2022

به گزارش تابناک کردستان، حسین یکتا روایتگر دوران دفاع مقدس ظهر چهارشنبه در نشست «جهاد تبیین» ویژه فعالان فرهنگی، قرآنی و اجتماعی در سنندج اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس نسل جوان ما با قرآن کریم مأنوس بودند و اکنون دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه حفظ قرآن کریم و مأنوس شدن بیش از پیش نسل جوان با این کلام الهی است.

وی افزود: در دوران طاغوت رحل قرآن منزل به منزل می‌چرخید و هیئات خانگی با قرآن خواندن مأنوس می‌شدند اما امروز با وجود مؤسسات و فعالان قرآنی باید زمینه‌های تقویت و گسترش این کلام الهی در جامعه بیشتر فراهم شود.

روایتگر دفاع مقدس اعلام کرد: دشمنان به دنبال بر هم زدن امنیت مردم هستند، غافل از اینکه با پروژه کشته‌سازی نمی‌توانند علیه نظام حرکت کنند.

یکتا افزود: امروز دهه هشتادی‌ها نسلی هستند که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) «انقلاب را به اوج خود می‌رسانند» در حالی که همه برنامه‌های این دهه مجازی شده و زیست بوم بچه‌ها تغییر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن نسل جوان جامعه را هدف گرفته و سعی می‌کند در افکار و باورهای این نسل تغییر ایجاد کند لذا باید والدین مراقب فرزندان خود باشند.

وی دهه هشتادی‌ها را مطالبه‌گر دانست و گفت: باید مطالبات آنها را گوش داد تا در دام دشمن نیافتند.

این راوی دفاع مقدس اظهار کرد: نسل امروز نسلی دیدنی است که با قرآن و مسجد باید فتح شوند و باید با زبان هنر با این نسل ارتباط برقرار کرد تا با جذابیت در بیان و کلام و رفتار بتوانند الگو بگیرند و با ارزش‌ها مأنوس شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار