استاندار کردستان عنوان کرد که استعدادهای قهرمانی بسیاری در رشته‌‌های مختلف ورزشی در استان وجود دارد که باید بسترهای شکوفایی این استعدادها فراهم شود.
کد خبر: ۱۰۷۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۶ 21 October 2022

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران مسابقات آسیایی و جهانی در استان کردستان با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش و ضمن تقدیر از تلاش ها و افتخار افرینی‌های ورزشکاران کردستانی گفت:ورزشکاران این استان با وجود همه محدودیت‌ها و کمبودها توانسته‌اند در رقابت‌های ورزشی با اقتدار ظاهر شوند.
وی افزود:کردستان دارای استعدادهای فراوان در ورزش قهرمانی است که باید بسترها و زمینه‌های شکوفایی این توانمندی‌ها فراهم و حمایت همه جانبه‌ای از ورزشکاران صورت بگیرد.
زارعی کوشا مهمترین مشکل ورزش در استان را نبود حامی مالی و اسپانسرهای قوی عنوان و بر نهادینه کردن فرهنگ حمایت بخش خصوصی از ورزش قهرمانی تاکید کرد.
استاندار کردستان با بیان اینکه نمی‌گذاریم ورزش استان به دلیل مسائل مالی تضعیف شود، گفت: از کانال های مختلف پیگیر هستیم تا بتوانیم تامین مالی برای فعالیت‌های ورزشی انجام دهیم و در این خصوص رایزنی‌هایی نیز با بخش‌های مختلف  صورت گرفته است.
وی مهمترین دستاورد ورزشکاران را خوشحالی مردم دانست و اظهار کرد:به عنوان خدمتگزار مردم کردستان از همه تلاش ها و زحماتی که برای شادی مردم و ترویج فرهنگ پسندیده ورزش انجام می‌دهید تشکر می‌کنم.
زارعی کوشا همچنین از صداوسیما و رسانه‌ها درخواست کرد دستاوردهای ارزشمند ورزشی را بیش از گذشته پوشش دهند تا مردم با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استعدادهای ورزشی استان بیشتر آشنا شوند.
در این مراسم استاندار کردستان از ۱۱ نفر از ورزشکاران استان که در دو ماه گذشته موفق به اخد مدال های رنگارنگ در مسابقات آسیایی و جهانی در  رشته های قایقرانی،گلبال،تنیس روی میز، رزمی و نجات غریق شدند، تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار