سنندج- چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور ۱۲ تیم در سنندج آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ 16 November 2022

به گزارش تابناک کردستان، مجتبی فرامرزی روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه این رویداد اظهار کرد: چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کردستان به صورت همزمان با سراسر کشور از امروز تا ۲۷ آبان ماه برگزار می‌شود.

وی گفت: این رویداد ۴۸ ساعته تخصصی در سه بخش پویانمایی و انیمیشن، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره، برای شرکت در هرکدام از این سه بخش، در سایت رویداد ثبت نام کردند.

فرامرزی افزود: امسال در کنار رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال، اولین رویداد مردم‌پایه نیز برگزار می‌شود و عموم مردم می‌توانند در سه بخش کلیپ و ویدئوهای موبایلی، پوستر و آثار گرافیکی و عکس و عکس‌نوشت آثار خود را ارسال کردند که روز جمعه برگزیدگان این بخش هم مشخص می‌شوند.

مسئول فضای مجازی بسیج استان کردستان با بیان اینکه شناسایی استعدادها و ارتقای توانمندی‌های فنی و خلاقانه حوزه تولیدات دیجیتال مردم استان از اهداف مورد نظر برگزاری این رویداد است، عنوان کرد: در حوزه تولید محتوای انقلابی و ارزشی، خلأ‌هایی وجود دارد که با شناسایی فعالان انقلابی این حوزه می‌توان این خلأ‌ها را به حداقل رساند.

وی خاطرنشان کرد: برای این رویداد ۱۲ تیم اعلام آمادگی کردند که برگزیدگان این رویداد علاوه بر معرفی در مرحله استانی و دریافت جایزه نقدی، مجوز حضور در مرحله نهایی رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در تهران برگزار خواهد شد را دریافت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار