رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سنندج گفت: همزمان با شروع بارش برف، تیم های امدادرسان آتش نشانی در ۶۰ عملیات کمک‌رسانی ۴۰ خودور گرفتار در برف را رهاسازی کردند.
کد خبر: ۱۰۸۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ 15 January 2023

به گزارش تابناک کردستان، سهیل فضل وزیری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون ۱۵۰ نفر نیروی عملیاتی و ۳۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات آتش‌نشانی در قالب هشت تیم در ستاد برفروبی شهرداری سنندج فعال هستند.

وی با بیان اینکه فعالیت ایستگاه‌های آتش‌نشانی همزمان با شروع برف از روز گذشته آغاز شد نیروها در قالب سه شیفت در راستای خدمات‌رسانی به مردم در سطح شهر در آماده باش کامل قرار دارند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات اینمی شهرداری سنندج با اشاره به انجام ۶۰ عملیات کمک‌رسانی و امدادگری توسط نیروهای آتش نشانی از ساعت ۲۳ شب گذشته در سطح شهر، گفت: ۴۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف رهاسازی و به ۱۲۰ نفر از شهروندان گرفتار در برف توسط نیروهای آتش‌نشانی سنندج خدمات‌رسانی شد.

وی اظهار کرد: خدمت به شهروندان و تلاش در راستای رضایتمندی آنان اولویت مجموعه شهرداری به ویژه نیروهای آتش نشانی است و در این راستا تمام توان و ظرفیت‌ها را پای کار آورده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار