همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر ،۵۵ طرح عمرانی و اقتصادی با حضور استاندار، معاونان استاندار و برخی از مدیران استان مرکزی و نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱ 03 February 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،عملیات اجرایی طرح ۲۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن به وسعت ۱۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع با ۳۶ بلوک توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی بیمارستان خبرساز ۱۰۰ تخت خوابی در سه هکتار وسعت در ۲ طبقه، پارک شهید چمران با ۶۴ میلیارد ریال به وسعت یک هکتار، آبرسانی به شهر محلات با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار با حجم مخزن ۳۰۰ مترمکعب و آبرسانی به روستای یکه چاه با چهار میلیارد ریال اعتبار و کارخانه کاغذ از طرحهایی بود که افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
استاندارد مرکزی در حاشیه سفر به شهرستان محلات در جمع خبرنگاران، گفت: این تعداد طرح با اعتباری بالغ بر ۸۲۳ میلیارد تومان بهره‌برداری شد.
فرزاد مخلص‌الائمه با بیان اینکه این تعداد طرح ۱۴۵ فرصت شغلی در محلات به دنبال داشته است، افزود: از ۵۵ طرح بهره‌برداری شده در این شهرستان ۶ طرح اقتصادی و ۴۹ طرح عمرانی است.
وی اظهارداشت: با وجود اینکه تمرکز دولت سیزدهم و مدیریت ارشد استان مرکزی بر اتمام طرح‌های نیمه تمام است، عملیات اجرایی چند طرح با کمک و حمایت خیران امروز در محلات آغاز شد.
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: افتتاح و بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح ها یکی پس از دیگری به معنای تلاش مستمر برای کشور و رسیدن به قله های توسعه است.
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی افزود: این توفیقات با وجود تحریم‌ها و شیطنت‌های دشمنان انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار