نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سلطه رسانه ای و فرهنگی دومین خاکریز دشمن علیه مسلمانان بوده و دشمن در این خاکریز تلاش دارد مسلمانان را از نظر رسانه ای و فضای مجازی خلع سلاح و بر آنان غلبه کند.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴ 03 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر پنجشنبه در آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای اراک که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، افزود: امام خمینی(ره) فرهنگ جهاد، شهادت، مقاومت، تبیین، بیان و قلم را در سرزمین عاشقان اهل بیت(ع) احیا کرد.
وی یادآورشد: یکی از ثمرات جهاد که امام خمینی(ره) در میهن اسلامی احیا کردند شهادت بوده و ۴۰۰ آیه در قرآن کریم در خصوص جهاد، شهادت، دفاع، امر به معروف، مقبله با ظلم آمده است.
وی ادامه داد: بالای هر مقام رفیعی مقام بالاتری وجود دارد و بالاتر از درجه رفیع شهادت خداوند هیچ مقامی نیست.
امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: شهدا زنده‌اند و زنده و آگاهانه وارد عالم برزخ شده و در محضر خداوند حاضر می شوند.
آیت الله دری نجف آبادی خلع سلاح مسلمانان را نخستین خاکریز دشمن علیه ملت ایران دانست و گفت: دشمن با گرفتن این سنگر، مسلمانان را به حاشیه می راند تا اهل جهاد و شهادت نباشند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دل باید با خداوند و اهل بیت(ع) باشد و دشمن در سنگر سوم تلاش دارد دل‌ها را آلوده کرده و اعتقادات مسلمانان را لگدکوب کند.
در این آیین با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و برخی از مدیران استانی استان مرکزی قبور شهدای اراک گلباران و غبارروبی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار