‍ دکتر منوچهرمهدی پور با صدور پیامی، درگذشت جانباز سرافرازمرحوم فریبرز لاهوتی بردار شهیدان فرهادوفرداد لاهوتی را تسلیت گفت
کد خبر: ۱۰۹۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳ 03 February 2023

به گزارش تابناک ، متن پیام شهردارکومله به شرح زیر است؛
«بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
صبح دیروز خبر درگذشت برادر بزرگوار، مهندس فریبرز لاهوتی، نایب رییس شورای اسلامی شهر کومله به عنوان یکی از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس همه ما را داغدار کرد.
ایشان چه در سال های پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و چه در سال های پس از جنگ تحمیلی با حضور در جبهه‌های خدمت به مردم شریف کشور و شهرش، نقش مهمی در توسعه و آبادانی نگین سبز کومله ایفا کرد.
همچنین حضور ایشان در شورای اسلامی شهر کومله باعث رقم خوردن اتفاقاتی نیک برای مردم شهر کومله و اتخاذ تصمیماتی به‌جا و هوشمندانه برای آینده این شهر شد
درگذشت این برادر بزرگوار چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند اما در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.
 در ادامه این پیام آمده است: اینجانب به عنوان شهردار کومله و به نمایندگی از خانواده بزرگ شهرداری شهرکومله این ضایعه غمناک را به خانواده داغدار ایشان، اعضای محترم شورای اسلامی شهر کومله و مردم شریف تسلیت عرض کرده و برای ایشان از درگاه خداوند متعال غفران الهی و برای بازماندگان‌شان صبر جزیل آرزومندم».

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار