فرماندار سقز:
فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف اعم از جهاد، سازندگی و حفاظت از دستاوردهای انقلاب تاکنون بسیار موفق و تاثیرگذار عمل کرده است.
کد خبر: ۱۰۹۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹ 26 February 2023

به گزارش تابناک کردستان، جعفر توان روز یکشنبه در نشستی با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز اظهار کرد: سلحشوری‌ها و فداکاری‌های پاسداران انقلاب اسلامی در حفاظت از آب و خاک ایران قابل تقدیر و ستایش است و این فداکاری ها را باید ارج نهاد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد عینی یک ملت است، افزود: سپاه پاسداران در حوزه‌های جهاد، شهادت، سازندگی، حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی آحاد جامعه، تعامل با ارگان ها و مردم و جنگ ترکیبی، حضوری ارزشمند داشته است.

۸۲۰ نفر در سقز عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان هستند

فرماندار سقز همچنین در نشستی با رییس و کارکنان نظام مهندسی سقز بر استفاده از ظرفیت مهندسان بومی برای واگذاری نظارت ها و نظارت جدی بر کار مهندسان تاکید کرد و گفت: سازمان نظام مهندسی، مجموعه‌ای از قوانین، آیین‌نامه‌ها، استانداردها و راه و روش‌هایی را برای به ثمر رسیدن اهداف حوزه ساخت‌ و ساز تعیین کرده است که باید این اهداف به جد دنبال شود.

توان ادامه داد: روز مهندس، روزی است برای تجلیل از انسان هایی که برای آسایش و آرامش بشر با بهره گیری از علم و دانش، تعهد و تخصص، تلاش می کنند و خوشبختانه مهندسان سقزی هم همواره به تعهدهای اخلاقی که زمینه ساز توسعه و تعالی شهرمان خواهد شد، پایبند خواهند بود.

وی خواستار رعایت دقیق اهداف و خط‌مشی‌های قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، عمل به سوگند نامه، تقویت، توسعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در معماری و شهرسازی، بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر حسن اجرای خدمات و ارتقای دانش فنی صاحبان حرفه‌ها در این بخش شد.

رییس نمایندگی سازمان نظام مهندسی سقز هم در این نشست اظهار داشت: این سازمان در استان کردستان دارای هشت هزار عضو است که ۸۲۰ عضو در سقز مشغول فعالیت هستند.

کمال علیپور خواستار تسهیل گیری برای نظارت سازمان نظام مهندسی بر پروژه های بزرگ سرمایه گذاری و سرمایه گذاری مشارکتی به ویژه شهرداری ها، مشارکت دادن مهندسان سازمان نظام مهندسی در نهضت مسکن ملی، حضور در کمیسیون ماده ۵ و فعال شدن کمیته سیما و منظر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار