بازخوانی و قدردانی نماینده ولی‌فقیه در کردستان از عملکرد مطلوب سبز پوشان کردستان در جریان اغتششات
بنده از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی که در همه این سال‌ها به ویژه سال گذشته در استان بسیار خوش درخشیدند و با شایستگی دوران را پشت سر گذاشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم.
کد خبر: ۱۱۰۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰ 16 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک در استان کردستان حجت‌الاسلام والمسلمین "عبدالرضا پورذهبی" نماینده ولی فقیه در استان کردستان در یادواره 2 هزار و156شهید مهاجر و انصار فراجا در استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و خیرمقدم خدمت فرمانده کل انتظامی کشور، اظهار داشت: بنده از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و اعضای شورای تامین که در همه این سال‌ها به ویژه سال گذشته در استان بسیار خوش درخشیدند و با شایستگی دوران را پشت سر گذاشتند، تشکر می‌کنم.
وی ضمن قدردانی از رویکرد مردمی و تلاش‌های فرمانده انتظامی کردستان، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی استان در اتفاقات سال گذشته بیش از 100 روز در آماده‌باش کامل بودند و با حضورشان بسیار خوش درخشیدند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان نجابت مردم شریف کردستان را وصف‌ناپذیر و قابل تقدیر عنوان و تصریح کرد: اگر در کنار تلاش‌های این نیروها، نجابت اقشار مختلف مردم، معتمدین، ماموستایان و شیوخ که فضا را کنترل کردند، نبود با سختی‌های زیادی مواجه می‌شدیم‌.
وی افزود: اگر چه کردستان کانون اتفاقات سال گذشته بود اما با همراهی و بصیرت مردم نقشه‌های دشمنان با شکست مواجه شد.
حجت الاسلام پورذهبی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) خاطر نشان کرد: عبودیت و بندگی یعنی اهدای همه چیز، جان، مال، حیثیت و گذشتن از مال و ثروت؛ کاری که شهدای والامقام و خانواده‌های معظم در کشور انجام دادند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ابراز داشت: شهدای کردستان جان و مال خود را برای دفاع از کشور تقدیم کرده و در این راه خونشان تقدیم کردند، بنابراین باید جایگاه آنان را حفظ کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار