اشتغال، مهمترین اولویت دولت سیزدهم
با حضور مدیرکل کار و جمعی از مدیران ارشد استانی مشکلات تعاونی تامین نیاز ۳۰۱۱ مجتمع سیروان روستای دیوزناو شهرستان سروآباد مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۰۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ 19 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کردستان: فرزاد پیشکاری در این بازدید که رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیر کل دیوان محاسبات، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل بنیاد مسکن، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و فرماندار سروآباد و جمعی از کارشناسان و مدیران ادارات مختلف حضور داشتند، با بیان اینکه اشتغال از مهمترین اولویت ها و دغدغه های دولت سیزدهم است، گفت: در همین راستا اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان آماده پشتیبانی از سرمایه گذاران، تعاونی های دانش بنیان و طرح های اشتغالزا در استان است و شبانه روز با تمام توان برای تحقق این مهم، تلاش خواهد کرد.

وی حمایت همه جانبه از تولید و سرمایه‌گزاری را ضروری خواند و گفت: حمایت نباید در قالب شعار باشد و باید زیر ساخت سرمایه گزاری در روستا ها را با تلاش شبانه روزی مهیا کرد.

گفتنی است جاده، ساختمان اداری، ماشین حمل ماهی، اینترنت و تلفن ثابت از مشکلات این تعاونی بود که در این بازدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به توضیح است این تعاونی با ۶۰ نفر عضو برای ۱۵ نفر بصورت مستقیم و ۷۶ نفر غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار