معلولان کردستانی در مسیر ملی پوش شدن
چهار فوتبالیست ناشنوای کردستانی به اولین مرحله اردوی انتخابی ملی پوشان فوتبال ناشنوایان کشور فراخوانده شدند.
کد خبر: ۱۱۰۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸ 24 May 2023

به گزارش پایگاه خبرگزاری تابناک کردستان؛ اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال ناشنوایان از روز پنجم خرداد ماه در تهران آغاز به کار خواهد کرد.

این مرحله از اردوی انتخابی ملی پوشان تیم فوتبال ناشنوایان کشور جهت انتخاب اعضای اصلی به منظور حضور در پنجمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی ناشنوایان جهان 2023 مالزی از روز پنجم خرداد به میزبانی تهران و در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون ورزش های ناشنوایان آغاز می شود و تا یازدهم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

33 فوتبالیست ناشنوا به این مرحله از تمرینات تیم ملی فوتبال ناشنوایان که زیر نظر "قادر تیموری" سرمربی این تیم برگزار می شود، دعوت شده اند.

میلاد محمدی، مبین ابراهیمی، علی امجدیان و پوریا سعیدی ( از روستای گادمه‌گتر دیواندره ) چهار فوتبالیست ناشنوای کردستانی نیز با دعوت سرمربی تیم ملی به مرحله نخست اردوی انتخابی ملی پوشان کشور دعوت شده اند.

تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در گروه F مسابقات جام جهانی فوتبال با تیم های آلمان، آرژانتین و عربستان سعودی همگروه است.

گفتنی است؛ پنجمین دوره مسابقات فوتبال ناشنوایان جهان با حضور ۲۴ تیم و در شش گروه از ۲۳ سپتامبر تا هفتم اکتبر 2023 (یکم لغایت 15 مهرماه سال جاری) به میزبانی کشور مالزی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار