جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دیواندره
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دیواندره با حضور فرماندار ، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید .
کد خبر: ۱۱۰۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸ 28 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک در استان کردستان،فرماندار شهرستان دیواندره  در این جلسه با بیان این مطلب که محور فعالیت جامعه جوانان هستند و اگر جوان ما انگیزه لازم را نداشته باشد ، جامعه ای خموده و فرسوده را شاهد خواهیم بود افزود : ما باید در حوزه جهاد تبیین و دستاوردهای نظام که الزام موضوع جوانان است به طور ویژه کار کنیم.

حسینی توجه به سه حوزه مسکن ، اشتغال و جوانان را حائز اهمیت دانست و ادامه داد : با همه عقب ماندگی های که درسه حوزه مسکن، اشتغال و جوانان داشتیم اما با روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم، در این سه حوزه پیشرفت خوبی داشته ایم و اگر بخواهیم برای جوانان کاری انجام دهیم باید این سه موضوع را در دستور کار قرار دهیم.

فرماندار دیواندره در این جلسه با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی شهرستان  باید با بکارگیری تمام امکانات خود در جهت فراهم نمودن شرایط و تسهیل امر ازدواج جوانان تلاش کنند ، افزود:  یکی از مهمترین رویکرد ها رویکرد فرهنگ سازی است.

وی افزود: اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان باید طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب با یک برنامه‌ریزی هدفمند و حرکتی رو به جلو، کاری ماندگار برای امیدواری جوانان انجام دهند و تمام تلاش خود را بکار گیرند تا برنامه‌های حوزه جوانان را قوی و پربارتر اجرا نمایند.

در ادامه مدیران عضو ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون نیازهای جوانان و مسائل و مشکلات آنان پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار