نوآوری شهری و‌ مدیریت اجتماعی در سقز
رقابت‌های چندجانبه اتومبیلرانی درگ 400 متر کشور به میزبانی سقز در استان کردستان برگزار شد
کد خبر: ۱۱۰۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۱ 30 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کردستان، رقابت‌های چند جانبه اتومبیلرانی درگ ۴۰۰ متر کشور با حضور 100 ورزشکار از شهرهای کرمانشاه، قزوین، مراغه، سلماس، ارومیه، بانه، سنندج، سردشت، بوکان و سقز در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی سقز برگزار شد.
این رقابت‌ها در ۹ کلاس و در باند قدیمی فرودگاه سقز و در یک پیست کاملا فنی و استاندارد برگزار شد و داوران رسمی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری این مسابقات را قضاوت کردند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز، معاون عمرانی فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، شهردار و اعضای شورای شهر سقز جزو مهمان‌های ویژه حاضر در این مسابقات بودند.
در کلاس مثبت ۱۸۰۰ وحید عزیزی از میاندوآب، محمد صغیران پورشیری از کرمانشاه و سامان رحمانی از سنندج به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.
در کلاس توربو،علی گولنجی زیندشتی از ارومیه مقام اول را کسب کرد، امیررضا جهانی از تبریز به مقام دوم دست یافت و حسین درستی از خوی مقام سوم را از آن خود کرد.
در کلاس آزاد هم یاشار جلیل‌زاده از ارومیه اول شد، سعید اکبری از ارومیه مقام دوم را به دست آورد و بابک باقرپور از میاندوآب به مقام سوم دست یافت
 
مسعود حبیبی و رضا کاظمی از سقز و سالار زینالی از سلماس به ترتیب مقام های اول تا سوم کلاس ۱۵۰۰را به خود اختصاص دادند.
در کلاس valve هم، پیام رحیمی از سنندج مقام اول، علی کامرانی از ارومیه مقام دوم و رامیار کرمی از پیرانشهر مقام سوم راکسب کردند.
در کلاس منفی ۱۸۰۰ رضا مرادی از تبریز مقام اول را بدست آورد، احسان مرادی از میاندوآب دوم شد و سیامند سلیمی از سردشت نیز به مقام سوم رسید.
در کلاس 206 هم، سهیل محمودجبلی از ارومیه حائز مقام اول شد، جمال بهروجه از سنندج مقام دوم را کسب کرد و شهاب حسنلو از ارومیه مقام سوم را از آن خود کرد.
 فرناز معظمی از ارومیه، ژینو بابایی از سقز و فاطمه عسکری از ارومیه به ترتیب مقام های اول تا سوم کلاس بانوان را کسب کردند.
گفتنی است؛ در پایان از سوی اداره ورزش و جوانان و هیات اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان سقز به نفرات برتر حکم قهرمانی و تندیس مسابقات اهداء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار