سقز میزبان نماینده رهبری
نماینده ولی فقیه در استان کردستان، برای دیدارهای مردمی ، شرکت در جلسه شورای اداری و بازدید از شهرک صنعتی با استقبال جعفر توان، فرماندار سقز، وارد این شهرستان شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲ 30 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین، عبدالرضا پورذهبی در ابتدای ورود با حضور در مزار شهدا، یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت. ایشان سپس از چند واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی بازدید نمود.

دیدار با فرهنگیان، دیدار با ماموستایان، شرکت در شورای اداری، دیدار مردمی و چهره به چهره در مرکز بزرگ اسلامی، دیدار با دو ماموستای پیشکسوت و خانواده شهدا و جانبازان، دیدار با نخبگان تشیع، دیدار با امام جمعه سابق و فعلی از برنامه های سفر یک روزه نماینده ولی فقیه در استان به شهرستان سقز است.

در این سفر، حجت الاسلام و المسلمین سعید عسگری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی هم حضور دارد.

حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان در مزار شهدای سقز

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، در ابتدای سفر به سقز، به مزار شهدا رفت و یاد وخاطره 613 شهید این شهرستان را گرامیداشت.
جعفر توان، فرماندار سقز، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور،  امام جمعه سقز و جمعی از مسئولان، وی را همراهی می نمودند.

دیدار نماینده ولی فقیه در کردستان با خانواده شهیدان و ایثارگران سقز

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، همراه جعفر توان، فرماندار سقز و حجت الاسلام و المسلمین، عسگری، رییس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، امام جمعه و جمعی از مسئولان با خانواده شهیدان روحانی؛ شهید ماموستا عبیدالله محمدی و فتاحیان جانی و جانبازان حسن شیرمحمدی و ناصر صالح پور، دیدار نمودند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در بازدید از واحدهای تولیدی سقز:

تولید و اشتغال، جهادی بزرگ است

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی همراه جعفر توان، فرماندار سقز، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، امام جمعه سقز و جمعی از مسئولان از واحدهای تولید سیگارت، لامپ و کارخانه تازه تاسیس تولید ظروف تفلونی، بازدید نمود.

نماینده ولی فقیه در کردستان در نشست با فرهنگیان سقز:

آموزش و پرورش باید امید آفرین باشد

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی: در جامعه مضطرب و بدون نشاط و امید، علم جای خود را پیدا نمی کند | دانش آموزان در یک موقعیت امید آفرین و آرامش می توانند، درس بخوانند.

پورذهبی، همچنین خواستار استفاده از افراد تحصیلکرده به عنوان حق التدریس برای جبران کمبودهای نیروی انسانی، دوری نمودن از دو قطبی کردن جامعه و اهمیت وحدت، توجه به هویت دانش آموزان، قرار ندادن قومیت در برابر ملیت و عشق ورزیدن به کشور شد.

مسایل و مشکلات رتبه بندی به ویژه فرآیند آن، کمبود معلم در مقاطع مختلف به ویژه مقطع ابتدایی، فرسوده و تخریبی بودن مدارس، ضرورت درج فوق العاده ویژه در احکام، ضرورت توجه به مدارس غیرانتفاعی به ویژه واگذاری زمین برای ساخت این مدارس در مناطق مناسب شهر، کمبود نیروی گفتار درمان و کار درمان در مدارس استثنایی و توجه به مهارت آموزشی دانش آموزان از جمله دغدغه معلمان وفرهنگیان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار