معاون وزیر کشور در سنندج
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته امسال تردد زائران از مرز باشماق افزایش می یابد و باید زیرساخت‌های لازم در این مسیر به سرعت فراهم شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 05 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک در استان کردستان سید مجید میراحمدی در سومین جلسه ستاد اربعین کردستان در سنندج  ایجاد زیرساخت‌ها برای تردد زائران اربعین را عملیاتی عظیم و بی نظیر دانست و افزود: این اقدامات باید قبل از آغاز سفر و راهپیمایی اربعین انجام شود.

وی بر ضرورت انجام پروژه‌های اولویت‌دار توسط دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد و گفت: باید زیرساخت‌ها برای عبور ۳۰۰ هزار زائر از مرز باشماق ایجاد شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب و دولت به بحث اربعین توجه ویژه‌ای دارند، خواستار برگزاری جلسات ستاد استانی اربعین به صورت مستمر و پیگیری پیشرفت‌های اجرای زیرساخت‌ها توسط استاندار کردستان شد.

جلسه ستاد اربعین حسینی به ریاست سید مجید میر احمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و دبیر ستاد مرکزی اربعین و با حضور استاندار کردستان، معاونین استانداری، مدیران کل استانی و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور فرمانداران سطح استان در محل استانداری کردستان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار