ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان
برخی رفتارهای گردشگران جایگاه و منزلت مناطق گردشگری کردستان را خدشه‌دار می کند
کد خبر: ۱۱۰۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸ 07 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک در استان کردستان، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار داشت: توجه به مشکلات معیشت مردم اولویت ستاد امر به معروف است و ما از جذب هر چه بیشتر توریست ها و گردشگران در استان کردستان استقبال می کنیم چون معتقدیم به ایجاد شور و نشاط اجتماعی کمک می کند، اما نباید اعمال آنها خلاف موازین اسلامی باشد.

دکتر علی اصغر حسینی،گفت: مناطق اورامان مهد دین و عرفان هستند و نباید به واسطه برخی رفتارهای گردشگران جایگاه این مناطق گردشگری خدشه دار شود.

وی با اشاره به اهمیت مقابله با تورهای غیرمجاز، بیان کرد: باید تکلیف تورهای غیرمجاز توسط نهادهای مرتبط مشخص شود تا سبب انجام رفتارهایی دون از شأن مردم متدین استان کردستان در مناطق گردشگری نشود.

حسینی بر هماهنگی و هم افزایی هر چه بیشتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و میراث فرهنگی استان در خصوص نظارت بر تورهای گردشگری تأکید کرد.
 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به نحوه برگزاری کنسرت ها در استان کردستان گفت: پس از ورود ستاد امر به معروف به این موضوع هم اکنون وضعیت برگزاری کنسرت ها در استان خیلی بهتر شده و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خیلی از نابهنجاری های گذشته در این کنسرت ها حل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار