انتصابات استانداری کردستان
استاندار کردستان در احکامی جداگانه «عبدالرحمن زارعی» را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان سروآباد و «امیررضا زرنگار» را به عنوان سرپرست بخشداری دلبران شهرستان قروه منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۰۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ 10 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک در استان کردستان، استاندار کردستان در احکامی جداگانه «عبدالرحمن زارعی» را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان سروآباد و «امیررضا زرنگار» را به عنوان سرپرست بخشداری دلبران شهرستان قروه منصوب کرد.

 

انتصاب سرپرست بخشداری دلبران

استاندار کردستان در ابلاغی «امیررضا زرنگار» را به عنوان سرپرست بخشداری دلبران شهرستان قروه منصوب کرد.

متن ابلاغ اسماعیل زارعی کوشا خطاب به امیررضا زرنگار به این شرح است:

در اجرای ماده (۳) مصوبه شماره ۵۷۸۶۰۶ مورخ ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ شورای عالی اداری و تفویض اختیار شماره ۱۶۳۰۱۶ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ مقام محترم عالی وزارت و با عنایت به تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ شما را به عنوان سرپرست بخشداری دلبران شهرستان قروه  منصوب می‌نمایم امید است با اتکال به خداوند منان و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی منویات مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و سیاست‌های دولت مردمی «عدالت محوری ،انقلاب‌گری مردم‌داری پاک دستی و فساد ستیزی و قانون مداری» موفق باشید.


انتصاب معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سروآباد

استاندار کردستان در ابلاغی «عبدالرحمن زارعی» را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان سروآباد منصوب کرد.

متن ابلاغ اسماعیل زارعی کوشا خطاب به عبدالرحمن زارعی به این شرح است:

با توجه به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان سروآباد و تجربیات و توان و تعهد خدمتی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان سروآباد منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال ضمن بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد و با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و در انجام وظایف محوله با اهتمام به «عدالت محوری روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاک دستی و فساد ستیزی و قانون مداری و مفاد عهد نامه مدیران دولت مردمی» در تحقق اهداف موفق باشید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار