معاون استاندار کردستان خیر داد
معاون عمرانی استاندار کردستان با اشاره به ریزش کوه در مسیر روستایی ساتیله در سنندج، گردنه صلوات‌آباد سنندج و همچنین گردنه تته در شهرستان سروآباد به دلیل شدت بارندگی گفت: در حال حاضر غیر از مسیر سروآباد پاوه، تردد در تمامی راه‌های استان در جریان است.
کد خبر: ۱۲۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 30 October 2015

به گزارش تابناک کردستان، امیر قادری در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به شدت بارندگی و وقوع سیل در مناطق مختلف استان اظهار کرد: سیل به تاسیسات شهری و شبکه‌های دفع فاضلاب کردستان خسارت وارد کرد.

وی گفت: در حال جمع آوری میزان خسارت وارد شده به مناطق مختلف به ویژه مناطق روستایی هستیم.

معاون عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: به دلیل شدت بارندگی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، آبگرفتگی معابر در تمامی شهرهای استان وجود داشت و مردم را به زحمت انداخت.

به گفته وی شدت بارندگی همچنین در شماری از راه‌های روستایی و شهری استان باعث ریزش کوه شده است.

قادری با اشاره به ریزش کوه در مسیر روستایی ساتیله در سنندج، گردنه صلوات‌آباد سنندج و همچنین گردنه تته در شهرستان سروآباد به دلیل شدت بارندگی افزود: در حال حاضر غیر از مسیر سروآباد پاوه، تردد در تمامی راه‌های استان در جریان است.

وی خاطر نشان کرد: مسیر سروآباد پاوه به دلیل ریزش کوه در گردنه تته تا اطلاع بعدی و حداقل تا پایان بارندگی، بسته خواهد ماند.

به گفته معاون عمرانی استاندار کردستان در جریان بازگشایی گردنه تته به یک دستگاه لودر اداره راه و شهرسازی خسارت وارد شد و راننده لودر نیز زخمی شده و هم اکنون در بیمارستان بعثت سنندج بستری است.

وی با اشاره به ثبت 114 میلیمتر باران در سنندج تا صبح روز پنجشنبه گفت: این میزان بارش 30 درصد کل بارندگی‌های سال گذشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار