بسته خبری ویژه «تابناک گیلان»؛
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد؛ خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر‌رسمی؛ خبرهای که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به سادگی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود...
کد خبر: ۱۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶ 09 March 2015
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد؛ خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر‌رسمی؛ خبرهای که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به سادگی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پررنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. 

رصد‌خانه «تابناک گیلان» جایی است که خبرهای پوششی و ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم‌توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. 


پیامک هایی از قول وزیر بهداشت!!!
به گزارش تابناک گیلان، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیامک های منتشر شده از قول رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه وضعیت بهداشت و درمان گیلان، غیرواقعی و کذب است.
در این اطلاعیه آمده است: هدف از انتشار چنین پیامک های غیرواقعی، تحت الشعاع قراردادن سفر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان گیلان است. 
در این اطلاعیه افزوده شده: در سفر وزیر بهداشت با افتتاح پروژه های بهداشتی درمانی و ورود این پروژه ها به چرخه خدمت رسانی در حوزه سلامت، تحول شگرفی در ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان ایجاد می شود.

ناوشکن دماوند پیشرفته تر از جماران است
به گزارش تابناک گیلان، رییس سازمان جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوشکن دماوند به پیشرفه ترین تجهیزات روز مجهز است.
امیر دریادار علی غلامزاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ناوشکن دماوند به سیستم های پیشرفته از جمله سیستم توپخانه ای و موشکی مجهز است. 
وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ناو موج دو باید از نوع یک آن و ناوشکن موج سه از دو بهتر و پیشرفته تر باشد؛ بر همین اساس، ناوشکن دماوند با مقتضیات روز ساخته شده و نسبت به ناوشکن جماران پیشرفته تر است.

به گزارش تابناک گیلان، رییس اداره منابع طبیعی آستانه اشرفیه از تولید194هزار اصله از انواع نهال در مراکز تولیدی این شهرستان طی سالجاری خبر داد.
علی شفیعی روز دوشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته منابع طبیعی اظهار داشت: از مجموع کل نهال های تولیدی امسال در این شهرستان 25 هزار اصله نهال توسکا، 50 هزار اصله نهال افرا ، 30 هزار اصله نهال بلوط ،50 هزار اصله تاکسدم، 7 هزار نهال آقاقیا، هفت هزار اصله نهال ون و 25 هزار اصله نهال صنوبر می باشد.

بودجه پیشنهادی سال 94 شهرداری رشت به مبلغ 600 میلیارد تومان شامل 393 میلیارد تومان نقدی و 207 میلیارد تومان غیر نقدی است که 37 درصد در بخش جاری و 63 درصد در بخش عمرانی هزینه می‌شود.
مدیر گروه برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری رشت درباره بودجه سال 94 شهرداری رشت اظهار کرد: هزینه‌های شهرداری به سه وظیفه خدمات اداری، عمران شهری و خدمات شهری تقسیم شده است.
احمدرضا حق‌بین افزود: از جمله هزینه‌های جاری هزینه های پرسنلی بوده که در بودجه سال 94 مبلغ 99 میلیارد تومان به هزینه‌های پرسنلی اختصاص یافته است.

به گزارش تابناک گیلان، مهیار رستگار امروز در رشت با اشاره به وضعیت جاده‌های استان اظهار کرد: اکنون بارش باران سطح جاده‌ها را لغزنده کرده و رانندگی در چنین شرایطی باید با احتیاط صورت گیرد.
وی با بیان اینکه جاده‌های گیلان محدودیت ترافیکی ندارند، افزود: تمام محورهای ارتباطی گیلان باز بوده و به دلیل لغزندگی سطح جاده‌ها بر اثر بارندگی رعایت فاصله طولی و کاهش سرعت امری ضروری است.
فرمانده پلیس راه گیلان بارندگی را در ایجاد ترافیک تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز امری ضروری است در غیر این صورت رانندگان درگیر حادثه می‌شوند.

به گزارش تابناک گیلان، ناصر عاشوری امروز در فومن با بیان اینکه فرهنگیان و آموزش و پرورش کشور سهم و نقش مهمی در امر تربیت و آموزش جامعه دارند، اظهار کرد: سکون آموزش و پرورش موجب رکود کشور می‌شود.
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه از مشکلات جامعه فرهنگیان با خبر هستیم، افزود: زمینه‌سازی و فراهم‌آوری آسایش و آرامش فرهنگیان و معلمان کشور برای وزارت آموزش و پرورش امری اجتناب‌ناپذیر است و باید حداقل نیازهای آنها فراهم شود.
وی عملکرد وزیر آموزش و پرورش را تاکنون برای نمایندگان مجلس رضایت‌بخش ندانست و خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس از وزیر آموزش و پرورش انتظارات بیشتری برای تحقق اهداف این وزارتخانه حساس دارند.

به گزارش تابناک گیلان، مجتبی بیداریان امروز در رشت با اشاره به برگزاری کلاس مربیگری درجه یک والیبال اظهار کرد: کلاس مربیگری درجه یک والیبال با حضور 25 مربی از 12 اسفند در رشت آغاز شده و تا 20 اسفند ماه جاری به میزبانی هیئت والیبال گیلان ادامه می‌یابد.
وی ادامه داد: مدرسان دوره آموزشی مذکور رحمت نوری و علی عروجی هستند که به تشریح نکات لازم برای شرکت‌کنندگان در این دوره می‌پردازند.
دبیر هیئت والیبال گیلان با اشاره به حضور شرکت‌کنندگان غیرگیلانی در کلاس مذکور افزود: مربیان مختلف والیبال از استان‌های تهران، گلستان، اردبیل، آذربایجان غربی، البرز و گیلان در این دوره آموزشی حضور یافته‌اند.

به گزارش تابناک گیلان، در ادامه دور برگشت مسابقات بسکتبال قهرمانی لیگ برتر باشگاه ها و دستجات آزاد گیلان جام خلیج فارس ، تیم درفک رشت مقابل شهرداری لنگرود پیروز شد .
در این مسابقه که در لنگرود برگزار شد ، تیم بسکتبال درفک رشت موفق شد در یک بازی نزدیک با نتیجه 47 بر 45 تیم تیم شهرداری لنگرود را شکست دهد . 
در جریان این دیدار ، تیم بسکتبال درفک رشت بهتر از موقعیت های به دست آمده استفاده کرد و در نهایت به یک پیروزی خارج از خانه دست یافت تا به اولین پیروزی خود در دور برگشت این رقابت ها دست یابد . 

به گزارش تابناک گیلان، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت، امید را در دل مردم ایران روشن کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان، آیت الله زین العابدین قربانی عصر یکشنبه در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با قدردانی از اجرای طرح تحول نظام سلامت افزود: این طرح، امید را در دل مردم روشن کرد.
وی حضور وزیر بهداشت در دولت تدبیر و امید را بسیار مثمرثمر خواند و اظهار کرد: ما طرفدار خدمت و اداره مردم هستیم و حضور شما مصداق این امر است.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار