معاون شرکت گاز کردستان:
معاون بهره‌برداری شرکت گاز کردستان با بیان اینکه امسال در موضوع فشار گاز مشکلات سال‌های گذشته و افت فشار نداریم گفت: سال گذشته و امسال اقدامات اصلاحی در سیستم‌های توزیع گاز و همچنین تقویت ایستگاه‌ها انجام شده و با تزریق گاز به شبکه‌ها، توزیع در استان به صورت مناسب انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۳۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 05 December 2015

به گزارش تابناک کردستان، قدرت الله فعله‌گری در گفت‌وگو با ایرنا به کاهش دمای هوا در روزهای اخیر اشاره و اظهار کرد: میزان مصرف گاز طبیعی اکنون روزانه به 10میلیون متر مکعب افزایش یافته که هفت میلیون و 800 هزار مترمکعب آن مربوط به بخش خانگی و مابقی در بخش های تجاری و عمومی است.

وی میزان مصرف گاز در بخش خانگی را در آبان‌ماه امسال روزانه حدود پنج میلیون متر مکعب اعلام کرد و گفت: اکنون این میزان روزانه به هفت میلیون و 800 هزار متر مکعب معادل حدود 55 درصد افزایش رسیده است.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز کردستان تعداد مشترکان گاز طبیعی در استان کردستان را 420 هزار نفر اعلام کرد و با بیان اینکه 80درصد این مشترکان در بخش خانگی هستند تصریح کرد: اکنون ساکنان 28 شهر و 918 روستای استان کردستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی با اعلام اینکه تاکنون افت فشار گاز ناشی از مصرف در استان کردستان نداشته‌ایم گفت: سال گذشته و امسال اقدامات اصلاحی در سیستم‌های توزیع گاز و همچنین تقویت ایستگاه‌ها انجام شده و با تزریق گاز به شبکه‌ها، توزیع در استان به صورت مناسب انجام می‌شود.

فعله‌گری با بیان اینکه امسال در موضوع فشار گاز مشکلات سال‌های گذشته و افت فشار نداریم افزود: با توجه به اینکه سرما امسال زودتر در کردستان آغاز شده و طول دوره آن نیز بیشتر از سال‌های گذشته است توصیه ما به مشترکان، مصرف بهینه و منطقی گاز طبیعی است تا جریان گاز به تمام نقاط استان برسد.

وی از مشترکان گاز طبیعی خواست در استفاده از وسایل گاز سوز به نکات ایمنی توجه جدی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار