یک منبع آگاه به تابناک خبر داد
یک منبع آگاه در گفت‌وگو با تابناک از رد صلاحیت 4 تن از نمایندگان فعلی استان کردستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۱۶۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 17 January 2016

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با تابناک از رد صلاحیت 4 تن از نمایندگان فعلی استان کردستان و احراز صلاحیت 2 نماینده دیگر استان خبر داد.

وی گفت: محسن بیگلری نماینده فعلی مردم سقز و بانه و سیداحسن علوی نماینده فعلی مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی 2 نماینده استان هستند که صلاحیت آنها احراز شده است.

این منبع آگاه خاطر نشان کرد: سیدمحمد بیاتیان نماینده فعلی بیجار، حامد قادرمرزی نماینده فعلی قروه و دهگلان، امید کریمیان نماینده فعلی مریوان و سروآباد و سالار مرادی نماینده فعلی سنندج، کامیاران و دیواندره، نمایندگان استان در مجلس نهم هستند که رد صلاحیت شده‌اند.

داوطلبان رد صلاحیت‌شده نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌توانند از امروز تا ۲۹ دی‌‌ماه مراتب اعتراض‌شان را به شورای نگهبان اعلام کنند.

هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آن عده از داوطلبان نمایندگی مجلس که بر اساس رأی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، صلاحیت آنان احراز نگردیده، می‌توانند شکایت خود را تحویل دهند.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع آن دسته از داوطلبان محترم نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که بر اساس رأی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، صلاحیت آنان احراز نگردیده، می‌رساند:

براساس ماده 52 قانون انتخابات و ماده 34 آئین‌نامه اجرایی آن، در صورت تمایل می‌توانند طی روزهای یکشنبه 27/10/1394 الی سه‌شنبه 29/10/94 از ساعت 8 الی 16 در تهران به ورزشگاه تختی واقع در بزرگراه بسیج بلوار هجرت و در مراکز استان‌ها به محل‌های تعیین شده از سوی دفاتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان مراجعه و پس از تکمیل فرم شکایت رسید، دریافت نمایند.

گفتنی است با توجه به زیر‌ساخت‌های ارتباطی مهیا شده، توصیه می‌شود داوطلبان حوزه‌های انتخابیه شهرستانی حتی‌الامقدور به مراکز معین شده در استان‌ها مراجعه کنند. بدیهی است شکوائیه آنها به لحظه، در اختیار شورای نگهبان قرار می‌گیرد و لزومی به حضور داوطلبان در تهران نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار