با صدور بیانیه‌ای اعلام شد
شورای اصلاح طلبان کردستان ظهر امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای سالار مرادی و سید مهدی فرشادان را به عنوان نامزدهای مورد حمایت خود معرفی کرد.
کد خبر: ۱۸۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 20 February 2016

به گزارش تابناک کردستان، شورای اصلاح طلبان کردستان ظهر امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای سالار مرادی و سید مهدی فرشادان را به عنوان نامزدهای مورد حمایت خود معرفی کرد.

در این بیانیه آمده است: ضمن احترام به تمام کاندیداهای موجود و رد صلاحیت شده و با اعتقاد به سطح بالای شعور و آگاهی مردم فهیم و موقعیت شناسمان، آقایان دکتر سید مهدی فرشادان و دکتر سالار مرادی را به عنوان کاندیداهای مطلوب و مورد نظر معرفی می‌نماید و برای این عزیزان و شهروندان گرانقدر شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره توفیقات روزافزون را خواستاریم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این دو نامزد در راستای مشارکت حداکثر شهروندان عزیز در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پس از بررسی های فشرده و برگزاری جلسات متعدد با تعدادی از کاندیداهای مطرح تایید صلاحیت شده و سنجش توانایی، برنامه ها و رویکردهای آنان، انتخاب شده‌اند.

بیانیه شورای هماهنگی اصلاح طلبان کردستان می افزاید: دیدگاه و نگاه توسعه محور، توانایی پیگیری مطالبات مردم، توانایی های مورد نیاز برای ارتباط و تعامل با نخبگان، فرهیختگان و معتمدین و اعتقاد به برنامه های سیاست خارجی دولت تدبیر و امید و برجام در جهت تقویت جایگاه کشور در عرصه های بین‌المللی از جمله شاخص های انتخاب این دو نامزد بوده است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار