نماینده مردم قم در مجلس:
یکی از دلایل افزایش طلاق دوری از مذهب و گسترش شبکه‌های مجازی منحرف است، نمایندگان مجلس و مسئولان باید برای حل این آفت بزرگ چاره اندیشی کنند.
کد خبر: ۱۸۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 21 February 2016
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی در مراسم افتتاحیه مرکز مشاوره و روانشناسی طنین زندگی در قم با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: دشمنان در این دوره از انتخابات به طور ویژه‌ای وارد کار شده‌اند، رسانه‌های معاند و بی‌بی‌سی نمونه‌هایی هستند که در مخالفت با نیروهای ارزشی برخواسته‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در انتخابات مورد حمایت جامعه مدرسین و شورای اصولگرایان قرار گرفتم گفت: به درخواست بزرگان وارد صحنه انتخابات شده‌ام و امیدوارم این انتخابات به خوبی برگزار شود و امیدواریم مجلس آینده کاملا در مسیر منویات رهبری گام بردارد و در این راستا شکل گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار مربوط به طلاق و خطراتی که برای جامعه دارد، خاطرنشان کرد: مراکز مشاوره و روان‌شناسی می‌توانند در پیشگیری از طلاق و ممانعت از افزایش آمار طلاق مفید و موثر باشند.

آشتیانی با بیان اینکه مذهب و سیره ائمه معصوم (ع) می‌تواند برای مقابله با آفات اجتماعی موثر باشد، گفت: در صورتی که همه انسان‌ها خداوند را بر عمل خود ناظر بدانند، شاهد خواهیم بود بسیاری از این ناهنجاری‌ها در جامعه رخ نمی‌دهد.

نماینده مردم قم در مجلس با انتقاد از اینکه بودجه‌های فرهنگی همواره در مواقع کمبود تقلیل پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: این موضوع سبب تأسف است و بسیاری از وقایع ناگوار با زمینه مشکلات فرهنگی در جامعه رخ می‌دهد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار