مسئول بسیج سازندگی مازندران
مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران گفت: 80 هزار نهال در 75 هکتار از اراضی سپاه کربلای مازندران غرس شده است.
کد خبر: ۱۹۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 09 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، غلامرضا شریعتی در همایش روز بسیج سازندگی و همیاران طبیعت در اردوگاه امام خامنه‌ای بخش گهرباران این شهرستان، با تبریک به‌مناسبت هفته منابع طبیعی، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، منابع طبیعی و حفظ ثروت ملی با نسل آینده رابطه مستقیم دارد و برای همه واجب است که از این ثروت خدادادی حفاظت کنند.

وی بیان کرد: در نگاه دینی نیز به ارزش منابع طبیعی بسیار تأکید شده است و سازمان جهاد سازندگی در توسعه و عمران منابع طبیعی نقش مهمی بر عهده دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه 80 هزار نهال در 75 هکتار از اراضی سپاه کربلای مازندران غرس شد، افزود: 5 هزار نهال صنوبر و 20 هزار نهال انار در 10 هکتار از اراضی سپاه استان مازندران غرس شده است.

این مسئول با بیان اینکه برای آماده‌سازی کاشت نهال 50 سرویس خاک نباتی استفاده شد، ادامه داد: همچنین 5 تن کود حیوانی، حفر 20 حلقه چاه آب، 50 هزار متر برای آبیاری قطره‌ای که بیش از 500 ساعت در بسیاری از مناطق فضای سبز پادگان مشاهده می‌شود.

فرماندار میاندورود در این مراسم با اشاره به اقدام مهم مردمی در انتخابات هفتم اسفند ماه، اظهار کرد: امنیت جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه حضور مردم به رهبری امام امت شکل گرفت نه با سلاح و این امنیت را باید قدر بدانیم و در حفظ آن تلاش کنیم.

ارسطو قادری افزود: منابع طبیعی یکی از ضروریات جامعه بشری محسوب می‌شود که همه آحاد جامعه موظف به حفظ و نگهداری از این سرمایه گرانبها هستند.

وی نقش بسیج سازندگی در عرصه منابع طبیعی را مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: بسیج بهترین منافع انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود و مسئولیت مهمی برعهده دارد.

قادری در پایان گفت: همه ما به‌نوعی عضوی از بسیج هستیم و در نتیجه بر ما واجب است تا در حفظ و نگهداری صحیح از طبیعت و مرتع توجه کنیم و آن را اصل مهم زندگی بدانیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار