مسئول مقر قائمیه سپاه استان سمنان خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،مسئول مقر قائمیه سپاه استان سمنان با اشاره به تلاش خادمان شهدا در خدمت‌رسانی هر چه بهتر به زائران مناطق عملیاتی به‌ویژه در مقر قائمیه گفت: خدمت‌رسانی به زائران شهدا افتخار است.
کد خبر: ۲۰۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 24 March 2016

محسن خدام امروز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به‌ویژه شهدای استان سمنان بیان کرد: 10 نفر از استان سمنان به‌عنوان خادم‌الشهید تا 13 فروردین‌ ماه به خدمت‌رسانی به زائران شهدا در مناطق عملیاتی جنوب در مقر قائمیه می‌پردازند.

وی اظهار کرد: با هدف ارائه خدمات به زائران، فضاسازی، فراهم کردن وسایل موردنیاز و کمک به زائران به اینجا آمده‌ایم و همه روزه از استان سمنان در این مقر بازدیدکننده داریم، چراکه 700 شهید استان در این منطقه حضور داشته‌اند.

مسئول مقر قائمیه سپاه استان سمنان ادامه داد: در این مدت طولانی، دوری از خانواده را به جان خریدیم تا با شهدا انس بگیریم و به یقین لطف و عنایت شهدا نصیب خود و خانواده‌هایمان می‌شود.

خدام تصریح کرد: آثار معنوی این مکان مقدس تا سال بعد در روح و جان ما باقی می‌ماند؛ باید از منش و راه و رسم شهدا در زندگی شخصی خود استفاده کنیم و آنها را الگوی خود قرار بدهیم.

مسئول مقر قائمیه سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: کلیپ‌هایی که در این مناطق مقدس برای زائرین پخش می‌شود، تأثیرات معنوی این سفر را در آنها دوچندان می‌کند، چراکه برخی از این کلیپ‌ها افراد را به فکر در خصوص اعمال شخصی خودشان فرو می‌برد.

خدام افزود: آثار به جای مانده از جنگ تحمیلی اعم از دفتر فرماندهی در مقر قائمیه همچنان وجود دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار