کد خبر: ۲۱۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 25 April 2016


نمایش «نوبت یعنی بعدی» که در بخش مرور سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سه استان البرز، مشهد و یزد به روی صحنه رفت، از هفتم اردیبهشت در کرج اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «نوبت یعنی بعدی» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی شاه‌کرم که در بخش مرور سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سه استان البرز، مشهد و یزد به روی صحنه رفت و با استقبال بی‌نظیر تماشاگران مواجه شد، برای اجرای عمومی در کرج آماده می شود.

مرتضی شاه کرم برای نوشتن نمایشنامه «نوبت یعنی بعدی» در پنجمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، نمایشنامه‌نویس برگزیده شناخته شده‌ و کسب عنوان جوان برتر تئاتر کشور و به دست آوردن «نشان جوان نخبه تئاترایران» نیز در کارنامه او به چشم می‌خورد.

شاه کرم اهل خرمشهر است و فضای جنگ را لمس کرده است و نوشتن در مورد هشت سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر توسط مردم، اتفاقات بعد از جنگ، مردم شهر، آسیب‌شناسی جنگ از دغدغه‌های همیشگی اش به شمار می‌رود.

این نمایش دو روایت موازی دارد و درباره جنگ است و ماجرای پیرزنی را روایت می‌کند که به دنبال یافتن عضو برای پیوند زدن به پسر بیمارش است. او خانه‌اش را اجاره می‌دهد و مستاجرش که قصد عمل جراحی دخترانش را دارد برای یافتن عضو او را همراهی می‌کند.

نمایش «نوبت یعنی بعدی» کاری از گروه نمایش «دیدومک» به سرپرستی ابراهیم گله‌دارزاده است.

علی غابشی، حامد نساج بخارایی، هما پارسایی (پریسان)، مهناز میرزایی، پروا آقاجانی و ترانه کوهستانی در این نمایش بازی می‌کنند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: مدیرتولید، دستیار کارگردان و برنامه ریز، مسعود شامی، طراح صحنه، میلاد خرمن‌بیز، طراح نور، مرتضی شاه‌کرم، گروه‌ کارگردانی، احمد صمیمی و رضا یعقوبی، مشاور رسانه‌ای، میترا رضائی، روابط‌عمومی و تبلیغات، آرش میرزایی، موسیقی آرمین داودی و احمد صمیمی و عکس، ارمین‌دخت گندم‌بخش.

نمایش «نوبت یعنی بعدی» از ۷ تا ۱۷ اردیبهشت، ساعت ۱۸ در مجموعه تئاتر شهر کرج، سالن استاد فتحعلی بیگی به روی صحنه می‌رود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار