انتقاد دو فرماندار از ورزش ‌و جوانان ‌کردستان ظرف یک روز
فرماندار شهرستان قروه در حالی دیروز از اداره کل ورزش و جوانان کردستان انتقاد کرده و خواستار پاسخگویی شفاف این دستگاه شده که فرماندار سروآباد هم از عملکرد این اداره کل انتقاد کرده بود و معلوم نیست این انتقادها سرانجام چه سرنوشتی را برای اداره کل ورزش و جوانان کردستان و احیاناً مدیریت آن رقم می‌زند.
کد خبر: ۲۲۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵ 12 May 2016

به گزارش تابناک کردستان، فرماندار شهرستان قروه در حالی دیروز از اداره کل ورزش و جوانان کردستان انتقاد کرده که فرماندار سروآباد هم از عملکرد این اداره کل انتقاد کرده بود.

شعبان سپهر در نشست هیئت‌های ورزشی شهرستان قروه که خبرگزاری دولت خبر آن را منعکس کرده با اشاره به اینکه در امر ورزش گلایه ها بسیار است گفت: اداره کل ورزش و امور جوانان کردستان تاکنون شفاف سازی نسبت به مقدار اعتبارات پرداختی به هیئت های ورزشی و نیز پرداخت حق سرانه ورزشی شهرستان‌ها نکرده است.

وی افزود: اعتباراتی که به هیات های استانی به صورت کلی پرداخت می شود متأسفانه به قروه اختصاص نیافته لذا در این زمینه اداره کل ورزش استان باید با شفافیت پاسخگو باشد.

فرماندار قروه با تاکید به اینکه نباید همه قصورها و مشکلات را پشت تحریم پنهان کنیم تصریح کرد: یک بخش از مشکلات به تحریم ها و بخش دیگر مربوط به سوء مدیریت و عدم نظارت خودمان است.

وی گفت: تاکنون کاری که باید برای ورزش شهرستان صورت گرفته باشد محقق نشده و با حرف هم نمی‌شود پیش رفت بلکه باید در عمل نشان داد که قدر ورزش را می‌دانیم.

فرماندار سروآباد هم در مراسم تجلیل از شوراهای اسلامی شهرستان سروآباد که فارس خبر آن را منتشر کرده با اشاره به دغدغه‌های شوراهای اسلامی در خصوص ضعیف بودن حوزه ورزش و جوانان شهرستان گفت: متاسفانه وضعیت ورزش شهرستان سروآباد اسفناک و در بدترین حالت ممکن و در حال نابودی است.

علی مفاخری افزود: در مدت حضور بنده در شهرستان سروآباد مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در شهرستان حضور نداشته است و تاکنون نسبت به ورزش این شهرستان توجهی نشده است.

هنوز معلوم نیست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان بنا دارد در روزهای آینده به انتقادهایی که از عملکرد این اداره شده به صورت شفاف پاسخ داده و منتقدان را قانع کند یا با در نظر گرفتن تغییر نمایندگان مجلس، این انتقادها در نهایت به تغییرات مدیریتی در این دستگاه منجر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
از زمان پور علی فرد دیگر کردستان مدیرکل تربیت بدنی درست و حسابی بخودش ندیده.همه به یک جایی وصل بودن و دنبال تثبیت جایگاه خود.این میشه وضع ورزش .
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
متاسفانه ... در ورزش و جوانان استان مشغول از بین بردن ورزش استان هستند که حتی یک مدیر کل سالم قادر به خنثی کردن آنها نیست ورزش کردستان نیازمند اصلاحات گسترده در رده های میانی است نه تعویض سالانه مدیر کل باید توجه داشت هر مدیر کلی که بیاید باید با این معاونین برنامه هایش را اجرا کند و تجربه نشان داده تا اصلاحات در رده میانی انجام نپزیرد همچنان در بر این پاشنه میچرخد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار