مدیر پیش‌بینی و هشدار هواشناسی کشور خبر داد
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: با توجه به پیش بینی افزایش سرعت وزش باد و تشکیل توده گرد و خاک بر روی کشور عراق و انتقال شرق سوی آن، از بعد از ظهر روز پنجشنبه و طی روز جمعه در کرمانشاه، ایلام، خوزستان و با شدت کمتر در کردستان پدیده گردوغبار موجب کاهش کیفیت هوا خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵ 15 June 2016

به گزارش تابناک کردستان، احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور در روزهای پایان هفته اظهار کرد: از بعدازظهر روز پنج‌شنبه با ورود موج تراز میانی جو از شمال غرب کشور، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در شمال غرب و بخش‌هایی از غرب کشور آغاز شده و در روز جمعه بر شدت فعالیت این سامانه در شمال غرب کشور افزوده خواهد شد.

وی گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه رخداد پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: با توجه به پیش بینی افزایش سرعت وزش باد و تشکیل توده گرد و خاک بر روی کشور عراق و انتقال شرق سوی آن، از بعد از ظهر روز پنجشنبه و طی روز جمعه در کرمانشاه، ایلام، خوزستان و با شدت کمتر در کردستان پدیده گردوغبار موجب کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار