معاون عمرانی فرمانداری دزفول از تعریف 11 طرح راهسازی با مجموع 130 کیلومتر جاده استاندارد در شهرستان دزفول خبر داد و گفت: اعتبار لازم برای این طرح ها رقمی بالغ بر هزار میلیارد ریال است.
کد خبر: ۲۶۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰ 25 July 2016

عبدالحسین پوررکنی دوشنبه در جلسه شورای اداری دزفول با بیان اینکه این طرح های راهسازی به منظور محرومیت زدایی در روستاها و شهرهای اقمار دزفول در حال اجراست گفت: با اجرای این طرح ها 130 کیلومتر به جاده های استاندارد شهرستان دزفول افزوده می شود.

وی ادامه داد: محور چهارراه آوج به شهر سیاه منصور، محور سه راهی بنوت تا شهر خیبر، تعریض جاده شهر حمزه، تعریض جاده روستای فضیلی به سمت سه راه بنوت و همچنین تعریض و بازسازی جاده شهر سردشت از روستای بوالحسن تا روستای خرمیزان به طول 51 کیلومتر بخشی از طرح های راهسازی در حال اجرا در شهرستان دزفول است.

پوررکنی افزود: بخشی از طرح راهسازی موسوم به پاشنه زاگرس با اعتبار 280 میلیارد ریال تعریف و مراحل اجرایی آن بیش از یک ماه است که آغاز شد است.

پوررکنی با بیان اینکه تنها 43.2 درصد از اعتبارات پارسال دزفول محقق شده است گفت: از 477 میلیارد ریال اعتبار شهرستان دزفول در پارسال از محل ماده 180، سهم نفت و سایر درآمد ها 206 میلیارد ریال محقق شد.

وی افزود: علاوه بر 477 میلیارد ریال اعتبار شهرستان دزفول در پارسال 190 میلیارد ریال نیز از محل مالیات بر ارزش افزوده به 9 شهرداری شهرستان دزفول پرداخت شد.

معاون عمرانی فرمانداری دزفول با تجلیل از اقدام بنیاد برکت در مناطق محروم شهرستان دزفول ادامه داد: بنیاد برکت پارسال 100 میلیارد ریال اعتبار در مناطق محروم سردشت و شهیون دزفول در حوزه مدرسه سازی، ساخت مسجد و خانه عالم هزینه کرده است.

پوررکنی با اشاره به اقدام اداره برق دزفول برای تبدیل ایستگاه 400 مگاواتی این شهر به پست 600 مگاواتی افزود: این طرح دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی است و با اتمام کارهای نرم افزاری توان برق شهرستان دزفول افزایش یافته و مشکل افت ولتاژ، نوسان و خاموشی ها برطرف می شود.


وی ادامه داد: 900 میلیارد ریال اعتبار برای احداث 6 پست برق 132 و یک پست 400 نیز جذب شده است که این طرح ها در نیمه دوم امسال به بهره برداری می رسند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار