مدیرعامل شرکت گاز کردستان خبر داد
مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: بیش از 99.9 درصد جمعیت شهری و افزون بر 74 درصد جمعیت روستایی استان کردستان زیر پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۲۷۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 14 August 2016

به گزارش تابناک کردستان، سیدامیر رضوی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشترکان گاز در استان کردستان تاکنون 348 کیلومتر خطوط انتقال فشار قوی اجرا شده است.

وی گفت: میزان شبکه‌گذاری در استان کردستان 8 هزار و 435 کیلومتر است و بیشتر این شبکه‌گذاری‌ها در روستاهای استان اجراء شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه شرایط شبکه گذاری در استان کردستان بر عکس سایر استان های دیگر است و 70 درصد شبکه گذاری در روستاها و 30 درصد شبکه گذاری شهری انجام شده تصریح کرد: متوسط شبکه گذاری انجام شده برای هر انشعاب شهری 18 متر و برای هر انشعاب روستایی 55 متر است.

وی گفت: هم اکنون بیش از 368 هزار و 203 خانوار با جمعیتی بیش از یک میلیون و 360 هزار نفر در 28 شهر و 999 روستای استان از نعمت خدادادی گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

رضوی افزود: با گازرسانی به این تعداد شهر و روستا، بیش از 99.9 درصد جمعیت شهری و افزون بر 74 درصد جمعیت روستایی استان کردستان زیر پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه از سال 80 گازرسانی به روستاها با گازدارکردن یک روستا شروع شد، گفت: در سال های بعدی روند گاز رسانی به روستاها سرعت بیشتری گرفت به طوری که در سال 93 تعداد 118روستا گازدار و در سال 94 این تعداد به 119 مورد ارتقاء یافته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار