در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مطرح شد
استاندار کردستان با اشاره به اینکه باید با منکرات مشهود برخورد کرد گفت: متاسفانه امروز در سطح کشور از نظر پوشش وضعیت مناسبی نداریم و این نشان می‌دهد که در این زمینه آنگونه اقدام نکرده‌ایم.
کد خبر: ۲۹۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 06 September 2016
به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: تمام مسائل ما در جامعه به هم ارتباط دارد و باید بدانیم چرا با وجود تمام اقدامات و تلاش‌هایی که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر انجام داده‌ایم، هنوز در این شرایط قرار داریم.

وی به تغییر پوشش در سطح جامعه اشاره و گفت: متاسفانه امروز در سطح کشور از نظر پوشش وضعیت مناسبی نداریم و این نشان می‌دهد که در این زمینه آنگونه اقدام نکرده‌ایم.

استاندار کردستان تصریح کرد: شرایط امروز بانوان ما در دنیای کنونی با گذشته متفاوت است چون زنان اگر در خانه‌ هم باشند به واسطه رشد تکنولوژی تمام دنیا را می‌بینند از این رو باید زمینه‌ را به گونه‌ای فراهم کرد که انرژی آنها در محل‌های صحیح تخلیه شود.

وی گفت: در محیط آموزش و پرورش کنترل به صورت جدی و با شدت بیشتری انجام می‌شود و زمانی که دانش‌آموز وارد دانشگاه می‌شود باید آن انرژی آزاد شود، و آن وقت کنترل سخت‌تر است.

زاهدی افزود: باید با منکرات مشهود برخورد کرد و دستگاه‌ها باید بسترهایی را فراهم کنند که بانوان در امنیت کافی بتوانند به ورزش و تفریح بپردازند.

منبع: فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار