مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خبر داد
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: در سال 95، 360 میلیارد ریال اعتبار به ورزش استان اختصاص داده شده است در حالی که این رقم در سال 94، 270 میلیارد ریال بود.
کد خبر: ۳۱۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 29 October 2016

به گزارش تابناک کردستان، حامد جولایی امروز در گردهمایی هیئت‌های ورزشی استان با استاندار کردستان اظهار کرد: در سال 95، 360 میلیارد ریال اعتبار به ورزش استان اختصاص داده شده است در حالی که این رقم در سال 94، 270 میلیارد ریال بود.

وی گفت: در سال 93 اعتبارات اختصاص یافته به ورزش کردستان، 230 میلیارد ریال و در سال 92 نزدیک به 100 میلیارد ریال بود که نشان از افزایش اعتبارات در سه سال گذشته دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: در صورت دریافت اعتبارات سال 95، حدود 30 پروژه ورزشی در استان به بهره برداری خواهد رسید و اتمام پروژه های دیگر نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی گفت: با وجود اعتبارات اندک، در 2 سال گذشته بیش از 50 پروژه افتتاح کردیم و امیدواریم در آینده ای نزدیک 40 پروژه دیگر نیز به بهره برداری برسد.

جولایی با بیان اینکه قرار است برای بازی های آسیایی 10 ورزشکار اعزام کنیم افزود: در 2 سال گذشته، رشته‌های مختلف ورزشی عنوان‌های خوبی در مسابقات آسیایی و کشوری کسب کردند که موفقیت‌های رشته های قایقرانی، بوکس و تنیس روی میز از جمله آنها است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات ورزش استان، کمبود شدید تجهیزات ورزشی است که اعتباری برای آنها در نظر گرفته نشده است و نیاز است دولت در این زمینه بیشتر همکاری کند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به واگذاری ساخت سالن 6 هزار نفری 22 گولان به بخش خصوصی، گفت: قرار است چند پروژه دیگر نیز به این بخش واگذار شود تا زمینه توسعه ورزش در استان بیشتر فراهم شود.

منبع: ایرنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار