مدیرعامل شرکت گاز کردستان خبر داد
مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: میزان مصرف گاز طبیعی در فصل سرما به خصوص از اول آبان ماه رو به افزایش بوده و در استان از فصل شروع سرما به بیش از 5 برابر بیشتر از میزان مصرف در فصول گرم سال می‌رسد.
کد خبر: ۳۳۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 23 November 2016

به گزارش تابناک کردستان، احمد فعله‌گری ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: میزان مصرف گاز در استان کردستان نسبت به ماه گذشته از روند رو به رشدی برخوردار بوده است.

وی گفت: میزان مصرف گاز طبیعی در استان روزانه حدود 7 الی 8 میلیون متر مکعب و در روزهای ماه‌های مهر و آبان و اوایل آذرماه به مرز 11 میلیون متر مکعب رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان تصریح کرد: هم‌اکنون از 28 شهر و یک‌هزار و 700 روستای دارای سکنه استان، ساکنان 28شهر و یک‌هزار و 40 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار است و تعداد مشترکان شرکت گاز استان کردستان به مرز 450 هزار مشترک نزدیک شده است.

وی در مورد سردشدن هوای استان در چند روز اخیر گفت: با توجه به سرد شدن هوا و استفاده مشترکان از وسایل گازسوز، رعایت نکات ایمنی ضروری است.

فعله‌گری برودت دمای هوا در هفته جاری را منجر به افزایش میزان مصرف گاز در استان دانست و افزود: از مشترکان درخواست داریم علاوه بر رعایت نکات ایمنی، گاز طبیعی را به صورت منطقی و بهینه مصرف کنند تا ضمن کمک به اقتصاد خانواده خود و کاهش مبالغ قبوض گاز بهاء و صرفه‌جویی مالی سایر مشترکان نیز بتوانند از این نعمت خدادادی بهره‌مند شوند تا در فصل سرد سال خدمات شرکت ملی گاز از تداوم و استمرار برخوردار باشد و وقفه‌ای در ارائه خدمات بوجود نیاید.

وی بر صرفه‌جویی و مصرف صحیح گاز طبیعی نیز تاکید و اظهار کرد: میزان مصرف گاز طبیعی در فصل سرما به خصوص از اول آبان ماه رو به افزایش بوده و در استان از فصل شروع سرما به بیش از 5 برابر بیشتر از میزان مصرف در فصول گرم سال می‌رسد و از این رو با صرفه‌جویی و مصرف منطقی و بهینه باید از تعلل در خدمت رسانی جلوگیری کنیم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار